CFR Calatori va avea o noua conducere incepand din 20 aprilie 2021, cand Ovidiu Vizante va ocupa postul de director general in locul lui Dan M. Costescu. Acesta fusese numit numit la conducerea companiei in ianuarie 2020. Vizante a lucrat in domeniul feroviar atat in companii private, cat si in sistemul public, cand a activat ca manager de trafic la regionala Brasov a CFR SA.
Potrivit unui comunicat de presa al companiei, in noul director general al CFR Calatori va avea de indeplinit mai multe obiective, precum revitalizarea imaginii companiei, simplificarea proceselor de achizitionare a biletelor, cresterea parcului de vagoane-cuseta si de dormit, dar si asigurarea unui spatiu in trenuri pentru transportul bicicletelor.
Redam integral comunicatul CFR Calatori:
”Din data de 20 aprilie, conducerea companiei CFR Calatori va fi preluata de Ovidiu Vizante, un profesionist cu experienta vasta in logistica si operatiuni feroviare.
Absolvent al unui master in transport si logistica la Universitatea Politehnica Bucuresti, Vizante a lucrat in domeniul feroviar atat in companii private, cat si in sistemul public, cand a activat ca manager de trafic la regionala Brasov a CFR S.A.
Specialitatile sale sunt managementul operatiunilor, al bugetelor si dezvoltarea de procese pentru cresterea vanzarilor.
Compania CFR Calatori are nevoie de o viziune de dezvoltare moderna, adaptata acestui deceniu. Transportul feroviar trebuie sa redevina atractiv pentru romani si trebuie sa poata reprezenta o alternativa ecologica la transportul auto.
Bugetul alocat in anul 2021 pentru investitii in infrastructura feroviara este de 4,2 miliarde lei. Dezvoltarea CFR Calatori trebuie si ea sa tina pasul cu dezvoltarea cailor de rulare.
Astfel, principalele coordonate ale mandatului noului director general sunt:
+ digitalizarea proceselor companiei;
+ simplificarea proceselor de achizitionare a biletelor;
+ extinderea serviciilor aditionale transportului de calatori, de exemplu transportul de biciclete;
+ creterea parcului de vagoane-cuseta si de dormit;
+ suplimentarea veniturilor din publicitate;
+ elaborarea de pachete de calatorii pentru facilitarea transportului lucratorilor catre centre industriale;
+ revitalizarea imaginii companiei.