SANTIER PE CENTURA BUCURESTI – CNAIR modernizeaza Centura intre A1 si Bucuresti-Targoviste. Costul lucrarilor se ridica la 42 milioane lei

Exclusiv: Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitatia pentru „Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 – DN7 si DN2-A2, Lotul 1, Sector A1 (km 55 +465) – DN7 (KM 64+160) – Rest de executat”. Vorbim despre un contract cu o valoare totala situata intre 40.824.174,92 – 42.057.408,67 lei, fara TVA care prevede modernizarea si reabilitarea Centurii Municipiului Bucuresti in vederea asigurarii infrastructurii de baza necesare cererii de transport pentru restul de 8,659 Km din tronsonul de drum, lucrarea avand un progres fizic la data rezilierii de 86,50%.

Potrivit precizarilor Companiei Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere urmeaza ca pe acest segment de drum sa fie sporita capacitatea de circulatie de la 2 la 4 benzi de circulatie – cate 2 pe sens – si realizarea unor noduri rutiere si pasaje noi pentru eliminarea unor insersectii care ingreuneaza traficul in zona.

Totodata, vor fi reabilitate si pasajele si podurile existente pe aceste sectoare de drum aflate intre A1 (Chiajna) – Strada Bucuresti-Targoviste (Mogosoaia).

Durata contractului este de 72 luni si cuprinde 12 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor. CNAIR precizeaza insa in anuntul de licitatie ca durata contractului de lucrari poate varia in functie de perioada de garantie a lucrarilor ofertata de operatorul economic desemnat castigator.

Precizam ca Termenul limita pentru primirea ofertelor sau cererilor de participare este 9 iunie 2021.

Iata ce prevede Anuntul de licitatie al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru proiectu Centurii Municipiului Bucuresti:

Realizarea lucrarilor de modernizare si reabilitare a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti: lot 1: sector A1(55+465)-DN7 (km 64+160). Proiectul are ca scop modernizarea si reabilitarea Centurii Municipiului Bucuresti in vederea asigurarii infrastructurii de baza necesare cererii de transport. Modernizarea a 8,659 km din centura rutiera a Municipiului Bucuresti:

lot 1: sector A1(55+465)-DN7 (km 64+160) constand in principal in sporirea capacitatii de circulatie de la 2 la 4 benzi de circulatie – cate 2 pe sens – si in eliminarea unor intersectii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum si prin reabilitarea pasajelor si a podurilor existente pe aceste sectoare de drum national.

In temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului cu privire la urmatoarele aspecte (fara a se limita la acestea):

1. Modificari ale partilor contractante;

2. Modificari generate de solicitarile proprietarilor de retele de utilitati;

3. Modificari ale culoarului/coridorului de expropriere care conduc la necesitatea realizarii de lucrari suplimentare si/sau la renuntarea realizarii unor lucrari existente in Contract;

4. Prelungirea Duratei de Executie in baza mecanismului contractual prevazut la Clauza 35 [Prelungirea Duratei de Executie] din Conditiile Generale ale Contractului, fara a se aduce atingere dreptului Beneficiarului de a aplica Antreprenorului penalitatile si/sau sanctiunile prevazute in Contract, ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Beneficiarului sau Antreprenorului;

5. Modificari ale Proiectului Tehnic de Executie, care rezulta din adaptarea proiectului tehnic la realitatea din teren, inclusiv schimbari de solutii tehnice punctuale;

6. Modificari generate conform sub-clauzei 37.11 [Propunere de Modificare initiata de catre Antreprenor];

7. Modificari generate de renuntarea si/sau suplimentarea cantitatilor aferente anumitor articole de lucrari ca urmare a remasuratorilor acestora;

8. Modificari generate de modificari ale cotelor, pozitiilor si/sau dimensiunilor unor categorii de lucrari ca urmare a situatiei din teren;

9. Modificari generate de modificari ale terenului, retelei hidrografice supraterane si subterane, necunoscute la data elaborarii proiectului;

10. Modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde/, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului;

11. Modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu;

12. Modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; 13. Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului;

14. Modificari generate de schimbarea personalului cheie/non-cheie, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului;

15. Modificari generate de expertize tehnice;

16. Modificari generate de cerinte privin cercetarea si lucrarile arheologice;

17. Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/ autoritati/ entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centrale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc.).

18. Modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor de mai sus, cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/216. Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Mai multe informatii se regasesc in Contract.

Articolul precedentAVIATIA CIVILA ARE COMITET – A fost aprobata infiintarea Comitetului National de Securitate a Aviatiei. Iata care sunt atributiile structurii coordonate de reprezentati SRI, SPP, MT, MAPN, MAI si MFP
Articolul următorCNAIR ACCELEREAZA PE AUTOSTRADA A3 – Compania lanseaza procedura simplificata pentru proiectarea Centrului de Intretinere si coordonare A3 – km 30+600

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.