PODUL PESTE DAMBOVITA PRIMESTE FINANTARE – Valoarea proiectului este de 44 milioane de lei

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunta intr-un comunicat publicat miercuri, 10 martie 2021, ca CNAIR, in calitate de beneficiar al finantarii si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI), in calitate de organism intermediar pentru transport, au convenit in data de 8 martie 2021, incheierea Contractului de Finantare nr.89 pentru proiectul „Pod peste raul Dambovita pe DN 73, km 78+519” in vederea acordarii finantarii nerambursabile alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

CNAIR precizeaza ca obiectivele generale ale proiectului sunt cresterea mobilitatatii pe drumul TEN-T Comprehensive ce leaga municipiul Pitesti de municipiul Brasov, , contribuind astfel la imbunatatirea eficientei transportului pentru bunuri si pasageri pe DN73 prin reducerea pana in 2021 a costurilor de functionare ale vehiculelor cu 13%. Un alt obiectiv este legat de imbunatatirea eficientei transportului prin reducerea pana in 2021 a timpului de calatorie intre Pitesti si Brasov de 9,1 min, de la 116,9 min la 107,8 min si de imbunatatirea sigurantei traficului ca urmare a modernizarii si punerea in aplicare a masurilor de siguranta a traficului rutier prin reducerea pana in 2021 a numarului de accidente cu 10%.

Podul va avea o lungime totala de 170,00 metri ce traverseaza raul Dambovita, realizarea unei variante de drum nou cu lungimea de 580 m si o subtraversare (podet). Valoarea totala a proiectului este de 44.277.542,02 lei si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 35.320.114,05 lei, 15% contributia proprie – 6.232.961,32 lei”, precizeaza CNAIR.

Perioada de implementare a proiectului este de 120 luni, respectiv intre data de 01.01.2014 si 31.12.2023 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Articolul precedentEFICIENTIZARE DE PERSONAL LA TAROM – Ministrul Transporturilor anunta concedieri si achizitii de aeronave noi: „Undeva in 2025 va reveni la profitabilitate”
Articolul următorROMANII SUNT DEFAVORIZATI – Constructorii romani sunt eliminati din licitatiile pentru proiectele de infrastructura. Caiete de sarcini au fost modificate si impun conditii insurmontabile

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.