CNAIR ANUNTA MODIFICARI IN CONTRACT – Termenul de finalizare a lucrarilor de reabilitare a DN 56, Craiova- Calafat, prelungit cu doi ani

Termenul de finalizare a lucrarilor de reabilitare a DN 56, Craiova- Calafat a fost prelungit cu doi ani dupa ce Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturtilor si Infrastructurii, in calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat pe 24 februarie 2021, Actul Aditional nr.4, la Contractul de Finantare nr. 84/20.07.2017, pentru proiectul „Reabilitare DN 56, Craiova- Calafat, km 0+000- km 84+020”.

Potrivit contractului semnat initial, lucrarea avea ca termen limita data de 30 decembrie 2020, dar acesta a fost prelungit cu doi ani, pana la 31 decembrie 2023.

Prin semnarea Actului Aditional nr.4 se modifica:

Conditii Generale:

Art.2 – Durata contractului, alin (2) care va avea urmatorul cuprins:

(2) Perioada de implementare a Proiectului este de 120 de luni, respectiv intre data de 01.01.2014 si 31.12.2023, la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor”.

Toate celelalte prevederi importante ale Contractului si ale anexelor acestuia raman neschimbate”, se arata in comunicatul transmis de CNAIR vineri, 26 februarie.

Reabilitarea DN56 Craiova-Calafat costa 100 de milioane de lei fara TVA

Reamintim ca Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice Si Fondurilor Europene, in calitate de Autoritate de management pentru Programul Operational Infrastructura Mare, Ministerul Transporturilor,in calitate de Organism Interimar pentru Transport si CNAIR, in calitate de Beneficiar al finantarii nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au incheiat in data de 20 iulie 2017 Contractul de Finantare nr.84 pentru proiectul ”Reabilitare DN56 Craiova-Calafat, km 0+000-km 84+020”-Faza II.

Obiectivul contractului pentru proiectul ”Reabilitare DN56 Craiova-Calafat, km 0+000-km 84+020”-Faza II il reprezinta acordarea finantarii nerambursabile de catre AM POIM, pe durata stabilita si in conformitate cu obligatiile asumate prin prezentul Contract de Finantare, inclusiv Anexele care fac parte integranta din acesta.

Valoarea totala a acestui contract este de 103.143.952,07 lei (fara TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% F.E.D.R. din valoarea totala eligibila aprobata- 58.277.757,23 lei, restul 25% Guvernul Romaniei .Perioada de implementare a Proiectului este de 84 luni, respectiv intre 01.01.2014 si 31.12.2020 la care se adauga, dupa este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor”, se arata intr-un comunicat CNAIR de la acel moment.

DN56 face legatura intre municipiul Craiova si granita de sud cu Bulgaria

Drumul national DN56 Drumul National Craiova-Calafat este o parte din drumul european E79, care in Romania are urmatorul traseu: granita cu Ungaria-Bors-Oradea-Beius-Deva-Simeria-Petrosani-Targu Jiu-Filiasi-Craiova-Calafat-granita cu Bulgaria. Sectoarele de drum national (DN56) care fac obiectul prezentului proiect se situeaza in judetul Dolj. DN56 face legatura intre municipiul Craiova si granita de sud cu Bulgaria, prin intermediul podului ce se construieste peste Dunare la Calafat, preluand in viitor traficul de tranzit din aceasta tara si face legatura cu tara vecina Ungaria.

Obiectivul principal ale proiectului”Reabilitare DN56, Craiova-Calafat, km 0+000-km 84+020”consta in reabilitare a 80,435 km, construirea a 2 poduri noi, 5 poduri reabilitate, 67 podete si 17 intersectii, reabilitarea celor 12 spatii de parcare existente, imbunatatirea conditiilor generale de circulatie.

Proiectul este cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Articolul precedentMODERNIZAREA CAII FERATE BUCURESTI-CRAIOVA – Licitatii pentru studii de fezabilitate si proiecte tehnice in valoare de 97 milioane lei
Articolul următorHUAWEI VREA SA PRODUCA MASINI ELECTRICE – Grupul chinez ar fi in negocieri cu mai multe companii auto pentru a le utiliza fabricile

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.