ASTEPTAREA A LUAT SFARSIT – Se modernizeaza linia CF Bucuresti Nord – Jilava – Giurgiu – Nord Frontiera. Valoarea acesteia este de 472.049.303,77 lei fara TVA

Asteptarea a luat sfarsit. Se va moderniza linia CF Bucuresti Nord – Jilava – Giurgiu – Nord Frontiera, adica Lot 1. Castigatorul licitatiei a fost desemnat PORR CONSTRUCT, a carui oferta depusa insumeaza 472.049.303,77 lei fara TVA.

Mai exact, Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor (MTIC), a anuntat recent ca in urma licitatiei derulata de catre Compania Nationala de Cai Ferate “CFR S.A.”, oferta in valoare de 472.049.303,77 lei fara TVA, depusa de catre PORR CONSTRUCT, a fost declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a serviciilor de proiectare si executie lucrari pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera, Lot 1: “Redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana”.

Iata specificatiile tehnice prezentate de catre reprezentantii MTIC:

Mentionam faptul ca, obiectivul general al investitiei Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera, Lot 1: Redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comanaˮ, prevede proiectarea si executia lucrarilor de modernizare, in conformitate cu legislatia si reglementarile tehnice in vigoare, intre statiile Vidra si Comana (inclusiv statia Comana), de la km 18 + 180 (capatul Y alstatiei Vidra), pana la km 30 + 200 (capatul Y al statiei Comana) si urmatoarele poduri de cale ferata:

pod CF km 23 + 607 peste raul Arges, intre Haltele Vidra si Gradistea, care asigura supratraversarea caii ferate peste raul Arges. In zona raului Arges, traversarea va fi asigurata printr-o suprastructura de cale simpla, tip grinda cu zabrele, cu deschideri de 70 m + 145 m + 70 m, cuva de balast. Pe malul stang al Argesului (directia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (directia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m si 3 deschideri de 33 m;


– pod km 18 + 265 peste raul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
pod km 18 + 402 peste raul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
pod km 28+375 peste raul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m”.

Important de mentionat este faptul ca, sursa de finantare a acestui obiectiv este asigurata din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.

Articolul precedentBODE SA DEA SOCOTEALA – Ministrul Transporturilor este tras la raspundere de propriul partid din cauza dezastrului de la Compania CFR Calatori
Articolul următorIN GERMANIA SE POATE – 109 tramvaie livrate in Dusseldorf si Duisburg de catre Siemens Mobility

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.