CFR REPARA LINIILE SI PODURILE DIN BRASOV – Investitia se ridica la 59,8 milioane lei

CFR anunta investitii de 59,8 milioane lei pentru lucrari de reparatii linii, aparate de cale, poduri, podete, instalatii si modernizare treceri la nivel pe raza SRCF Brasov.

SRCF Brasov are in derulare la ora actuala lucrari de reparatii la componentele infrastructurii si suprastructurii feroviare din centrul tarii, lucrari care au drept scop imbunatatirea conditiilor de circulatie pe linii directe si din statii, prin ridicarea restrictiilor de viteza, optimizarea gradului de siguranta feroviara si rutiera, cresterea capacitatii de exploatare si evitarea introducerii de restrictii de viteza, prin aducerea liniilor in parametrii proiectati”, precizeaza compania.

Alocarea financiara este de 59,8 milioane lei cu finantare din fonduri proprii si de la bugetul de stat.

LUCRARI IN EXECUTIE:

  • reparatii curente linii si aparate de cale
  • reparatii poduri/podete CF
  • reabilitare platforme statii CF Sibiu si Brasov
  • consolidare terasamente
  • amenajare albie
  • reparatii cabluri si retele de cabluri instalatii SCB
  • inlocuire traverse de lemn cu traverse de beton in linie curenta, pe linii din statii
  • modernizare treceri la nivel

Statia Sibiu (Cap Y)

  • reabilitare platforma cu inlocuirea aparatelor de cale
  • asigurarea accesului calatorilor la liniile 6 si 8
  • ridicarea restrictiei de viteza

Linia CF Ghimes – Siculeni

– inlocuire podet km 129+710 cu un podet nou

– lucrari la linie, retrasarea curbei si amenajarea albiei

– reparatii pod km 115+961, inclusiv in zona TN

– reparatii terasament km115+937 si albie rau

Statia Brasov Calatori

  • reamenajare zona statiei CF Brasov Calatori (partea dinspre oras)
  • reparatii la platforma statiei – zona spre peronul liniei 1
  • reparatii exterioare la cladirea de calatori
  • reparatii exterioare la cladirea RCM
  • refacere parcare RCM

Linia CF Deda – Reghin

  • refactie totala tronson Brancovenesti – Reghin, km 241+370 – km 250+800
  • refactie totala linia II directa, din statia CF Reghin
  • consolidare terasament km 241+200 – 241+601
  • ridicare restrictie de viteza de la 50 km/h la 100 km/h

Linia CF Brasov – Podu Olt

  • reconstructie pod km 94+479
  • lucrari la linie km 94+000 – km 95+000

Linia CF Sibiu – Vintu de Jos

  • reparatii podet km 33+203
  • reparatii terasament km 33+100-33+300

Statia Tusnad Bai: inlocuire traverse de lemn cu traverse de beton pe linia 2

Modernizare TN km 0+675, intre statiile Ucea -Victoria

  • bariera automata (BAT)
  • dale elastice (Strail ), respectiv dale din beton polimeric BODAN
  • sistem supraveghere video

Reparatii curente la instalatii SCB in statii si pe intervale de statii

  • reparatii curente la instalatii CED in statiile: Predeal, Timisu de Sus, Darste
  • reparatii curente la instalatii BLA pe distantele: Predeal – Azuga, Predeal -Timisu de Sus, Timisu de Sus – Darste, Darste – Brasov Calatori, Darste – Brasov Triaj, Brasov – Harman, Harman – Prejmer, Apata – Augustin

Reparatii la retele de cabluri pentru instalatii SCB: reparatii la cablurile si retelele de cabluri ale instalatiilor SCB pe distantele BLA Augustin – Racos.

Reparatii la cablurile si retelele de cabluri ale instalatiilor SCB si BLA: reparatii la cablurile si retelele de cabluri ale instalatiilor SCB pe distantele BLA Seica Mare – Copsa

Reparatii curente la instalatiile CED

– reparatii curente la instalatiile CED in statiile Talmaciu, Turnisor si Sebes Alba

– reparatii curente la instalatii BLA pe distantele: Porumbacu – Avrig, Avrig – Podu Olt, Sibiu Triaj – Talmaciu, Sibiu Triaj – Sibiu, Loamnes – Seica Mare, Cunta – Sebes Alba, Sebes Alba – Vintu de Jos

REPARATII FINALIZATE

  • Augustin – Racos:inlocuirea la rand a traverselor de lemn cu traverse de beton, km 227+429 – 227+987

Talmaciu – Sibiu Gr. Selimbar: inlocuirea la rand a traverselor de lemn cu traverse de beton, km 378+450 – 380+950

Stanceni – Lunca Bradului: inlocuirea la rand a traverselor de lemn cu traverse de beton, km 210+580 – 210+850

Lunca de Sus – Livezi Ciuc: inlocuirea la rand a traverselor de lemn cu traverse de beton, km 128+000 – 128+405

Modernizare TN km 32+540, Sf. Gheorghe – Bodoc

  • montare bariere automate (BAT)
  • montare dale elastice (Strail )
  • montare dale din beton polimeric BODAN

Modernizare TN km 96+862, Miercurea Ciuc – Siculeni

  • montare bariere automate (BAT)
  • montare dale elastice (Strail )
  • montare dale din beton polimeric BODAN

Modernizare TN km 284+731, Tg. Mures – Tg. Mures Sud

  • montare bariere automate (BAT)
  • montare dale elastice (Strail ) si dale din beton polimeric BODAN
  • montare sistem supraveghere video

Modernizare TN km 52+344, Sercaia – Fagaras

  • montare bariere automate (BAT)
  • montare dale elastice (Strail ) si dale din beton polimeric BODAN
  • montare sistem supraveghere video

Scopul lucrarilor de reparatii:

  • cresterea vitezei, a gradului de confort si a sigurantei feroviare/rutiere
  • cresterea capacitatii de exploatare
  • ridicarea restrictiilor de viteza
  • evitarea introducerii de restrictii de viteza, prin aducerea liniilor in parametrii proiectati
Articolul precedentPISTE DE BICICLETE DE 46,7 MILIOANE LEI – Orasul Magurele organizeaza o licitatie deschisa
Articolul următorMINISTERUL TRANSPORTURILOR PIERDE 515 MILIOANE LEI – Pierderi de sume si pe partea de PNRR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.