CFR CALATORI PREIA TRENURILE ABANDONATE DE REGIO CALATORI PE RUTA GARA DE NORD-AEROPORT OTOPENI – 60 de trenuri „Sageata Albastra”, puse in circulatie

CFR Calatori a anuntat ca va opera 60 de trenuri pe ruta Bucuresti Nord- Aeroportul Henri Coanda si retur, dupa ce Regio Calatori s-a retras de pe aceasta ruta la sfarsitul lunii iunie.

Trenurile sunt formate din automotoare Desiro, cunoscute ca „Sageata Albastra” si circula in regim de tren Regio cu un tarif de 4 lei.

Pentru a permite in continuare mobilitatea cetatenilor, incepand de la 1 iulie 2021 CFR Calatori va opera 60 de trenuri pe ruta Bucuresti Nord- Aeroportul Henri Coanda si retur, dupa ce un operator privat de transport feroviar de calatori a renuntat la aceasta ruta. CFR Calatori isi concentreaza atentia pe cresterea calitatii serviciilor asigurate calatorilor si face in continuare demersuri pentru a dezvolta si imbunatati serviciul de transport oferit„, a informat compania de stat.

Durata medie pe sens este de 20 de minute.

„Circulatia trenurilor CFR Calatori este cadentata si acopera aproape intreaga durata a zilei. Traficul de calatori este astfel deservit in mod optim, asigurand nevoile de transport atat pentru traficul de calatori ocazional cat si pentru cel de naveta”, mai informeaza compania.

CFR Calatori recomanda planificarea din timp a calatoriei si cumpararea cu anticipatie a legitimatiilor de calatorie.

„Biletele pot fi achizitionate cu anticipatie de 20 zile, de pe urmatoarele canale: online de pe www.cfrcalatori.ro; de la automatele de vanzare bilete din gari; si daca nu este posibil altfel, direct de la casele de bilete din gari si distribuitorii autorizati (agentii de turism), unde este recomandata pastrarea distantei fata de celelalte persoane”, arata compania.

Purtarea mastii de protectie la bordul trenurilor CFR Calatori este obligatorie pe toata durata calatoriei.

Compania Regio Calatori a anuntat saptamana trecuta pe site-ul propriu ca se retrage de pe ruta dintre Gara de Nord si Aeroport, de la sfarsitul lunii iunie. Compania nu a precizat care sunt motivele acestei decizii.

Ruta care leaga Gara de Nord cu cel mai mare aeroport din tara nu s-a bucurat de mare succes pana acum, unul din motive fiind ca are nevoie de timp sa se maturizeze, dar si din cauza traficului aerian inca scazut.

Linia de cale ferata dintre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni a fost inaugurata la sfarsitul anului trecut. Trenurile au inceput atunci sa circule la intervale de 40 de minute.

Tronsonul de cale ferata care leaga Aeroportul International Henri Coanda cu Gara de Nord din Capitala a fost inaugurat in 13 decembrie 2020, iar pe el circulau zilnic 72 de trenuri ce apartin CFR Calatori, Regio Calatori si Transferoviar Calatori.

Tronsonul este parte a proiectului Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti Faza I, iar lucrarile pentru realizarea legaturii cu Aeroportul au costat peste 398 milioane lei.

Articolul precedentBOLT ISI DUBLEAZA PARCUL DE TROTINETE ELECTRICE SI EXTINDE ZONA ACTIVA DIN BUCURESTI – Compania scade tariful cu o treime, la 0,40 lei/minut
Articolul următorCONTRACT DE 42 MILIOANE LEI PENTRU CRESTEREA VITEZEI PE CALEA FERATA – Trenurile vor putea circula cu 120 km/h intre Buzau si Faurei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.