Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit 28 de oferte la licitatiile pentru construirea tronsonului Buzau – Focsani din A7, care leaga Muntenia de Moldova. Printre ofertanti este si Dorinel Umbrarescu, cel mai mare constructor roman de autostrazi.
Autostrada Buzau – Focsani face parte din Coridorul 3 – Bucuresti – Regiunea NE (Moldova) si reprezinta o prioritate absoluta la nivel national.
Autostrada Moldovei va fi primul drum de mare viteza care va lega Moldova de Muntenia si reprezinta cel mai mare proiect de infrastructura finantat prin PNRR.
”Au fost depuse 28 de oferte pentru constructia celor 4 Tronsoane ale Autostrazii Buzau-Focsani (sectiune a Autostrazii Moldovei- A7), cu o lungime totala de 82,44 km. Constructia celor 4 tronsoane ale Autostrazii Buzau-Focsani este finantata prin PNRR, la o valoare estimata de 5,29 miliarde de lei (fara TVA)”, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭, 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 – 𝗩𝗮𝗱𝘂 𝗣𝗮𝘀𝗶𝗶 – 𝟰,𝟲 𝗸𝗺
– Asocierea BOG’ART SRL – RIZZANI DE ECCHER S.p.A – ARTERA BLUE SRL (Romania – Italia – Romania)
– Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – TRAMECO S.A. (Romania – Spania)
– Asocierea KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET AS – ALEXCOR TRADING SRL (Turcia – Romania)
– Asocierea MAVGO HOLDING S.R.L. – DANLIN XXL S.R.L. (Romania – Romania)
– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
– Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – FERNAS iNSAAT A.S. (Turcia)
– Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Romania)
– TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. (Turcia)
𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮, 𝗩𝗮𝗱𝘂 𝗣𝗮𝘀𝗶𝗶 – 𝗥𝗮𝗺𝗻𝗶𝗰𝘂 𝗦𝗮𝗿𝗮𝘁- 𝟯𝟬,𝟴 𝗸𝗺
– Asocierea BOG’ART SRL – TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A. – S.C. TANCARD S.R.L. (Romania – Italia – Romania)
– Asocierea MAVGO HOLDIN S.R.L. – S.C. DANLIN XXL S.R.L (Romania)
– Asocierea S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L.
– S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L. (Romania)
– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
– Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Turcia)
– Tekfen İnsaat ve Tesisat A.S. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.) (Turcia)
– TASYAPI INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯, 𝗥𝗮𝗺𝗻𝗶𝗰𝘂 𝗦𝗮𝗿𝗮𝘁 – 𝗠𝗮𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗠𝘂𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶 – 𝟯𝟲,𝟭 𝗸𝗺
– ASOCIEREA S.C. DANLIN XXL S.R.L. – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (Romania)
– KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
– ASOCIEREA NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
– ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R. L.
– S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L. (Romania)
– TEKFEN İNSAAT VE TESISAT A.S. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION CO., INC.) (Turcia)
𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟰, 𝗠𝗮𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗠𝘂𝗻𝘁𝗲𝗻𝗶 – 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶 𝗡𝗼𝗿𝗱 – 𝟭𝟬,𝟵 𝗸𝗺
– Asocierea TANCRAD SRL – BOG’ART SRL – TODINI COSTRUZIONI GENERALI SpA (Romania – Italia)
– AKTOR SA (Grecia)
– Asocierea DANLIN XXL S.R.L. – MAVGO HOLDING S.R.L. (Romania)
– Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Romania)
– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
– Asocierea Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret ANONIM SIRKETI – ALEXCOR TRADING SRL (Turcia – Romania)
– Asocieriea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – FERNAS INSAAT A.S (Turcia)
– TEKFEN İNSAAT VE TESISAT A.S. (Turcia)
Dezvoltarea infrastructurii rutiere prin constructia unei autostrazi in lungul acestui coridor va conduce la cresterea traficului rutier prin generarea de noi calatorii si atragerea de noi investitii in ariile urbane. Coridorul faciliteaza accesul in zona turistica Neamt sau nordul Moldovei. Coridorul se desfasoara la contactul dintre Subcarpatii Curburii si Campia Romana intre Ploiesti si Marasesti, Culoarul Siretului intre Marasesti si Pascani, Podisul Sucevei intre Pascani si Siret, precizeaza CNAIR.
Proiectul cuprinde si realizarea unei variante de ocolire pentru municipiul Focsani, in zona de Est, intre DN 2 si DN 2D. De asemenea, vor fi realizate 6 noduri rutiere si 41 de poduri, pasaje, viaducte.
– Pentru Tronsonul 1 (4,60 km), Buzau – Vadu Pasii: 8 oferte au fost depuse de constructori din Romania, Italia, Turcia.
– Pentru Tronsonul 2 (30,8 km), Vadu Pasii -Ramnicu Sarat: 7 oferte au venit de la constructori din Romania, Turcia, Italia.
– Pentru Tronsonul 3 (36,1 km), Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni: 5 oferte primite de la constructori din Romania si Turcia.
– Pentru Tronsonul 4 (10,94 km), Mandresti Munteni – Focsani Nord: 8 oferte sunt depuse de firme din Romania, Grecia, Italia si Turcia.
Incepand de marti, Comisiile de Evaluare vor analiza ofertele in conformitate cu prevederile documentatiilor de atribuire si cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor.
Durata contractului pentru Tronsonul 1 este de 80 luni si cuprinde: 20 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor;
Durata contractului pentru Tronsonul 2 este de 86 luni si cuprinde: 26 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor;
Durata contractului pentru Tronsonul 3 este de 86 luni si cuprinde: 26 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor;
Durata contractului pentru Tronsonul 4 este de 80 luni si cuprinde: 20 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor;
Durata contractelor de lucrari poate varia in functie de perioada de garantie a lucrarilor ofertata de antreprenorii desemnati castigatori.
Incepand din data de 10.05.2022, Comisiile de Evaluare vor analiza ofertele in conformitate cu prevederile Documentatiilor de atribuire si cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.