Lucrarile la Pasajul Domnesti merg conform graficului. Dupa ce s-au finalizat armarea si montarea elementelor de margine la rampa de coborare spre Bragadiru, a inceput turnarea betonului la placa de supra-betonare. De asemenea, a inceput armarea placii de supra-betonare la rampa de urcare dinspre A1-Chiajna.
Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu, a verficat lucrarile de pe santier si anunta ca este ultima toamna fara Pasajul de la Domnesti.
„S-a finalizat montarea tuturor grinzilor metalice principale, secundare si intermediare ale tablierului metalic al pasajului. Astazi (miercuri, 3 noiembrie 2021, n.r.) se toarna al doilea strat de asfalt la giratoriul de la rampa de urcare-coborare spre si dinspre Bucuresti. A inceput montarea elementelor prefabricate la zidurile de sprijin ale rampei de urcare dinspre A1-Bragadiru„, anunta secretarul de stat.
De asemenea, continua montarea elementelor prefabricate ale zidurilor de sprijin la rampa de coborare spre Bucuresti, precum si montarea predalelor.
In plus, continua relocarea retelelor de utilitati, precum si realizarea retelei de canalizare pluviala.
Pasajul Domnesti – giratoriu suspendat are o lungime de 536 metri si costa 91,5 milioane lei.
Constructor este Straco Grup – Comnord SRL – Specialist Consulting SRL, lucrare preluata de subcontractorul Tracon.
Primele lucrari la pasajul de la Domnesti au inceput in 2018. Lucrarile la pasajul Domnesti au fost reluate in vara lui 2020, dupa aproape doi ani de blocaje. Odata cu intrarea in insolventa a constructorului principal Straco, lucrarile au fost preluate de subcontractorul Tracon.
Contractul a fost semnat in 2017, iar termenul de finalizare este de 24 de luni (proiectare si executie).
Cinci pasaje sunt in lucru pe Centura Capitalei: Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti-Leordeni (Oltenitei). Toate ar trebui finalizate pana la finalul lui 2022.