SE BAGA BANI IN PORTUL CONSTANTA – O firma din Insulele Virgine Britanice organizeaza licitatie de 249 milioane lei pentru modernizarea si dezvoltarea infrastructurii portuare

Constanta South Container Terminal SRL, companie detinuta de o firma din Insulele Virgine Britanice, organizeaza o licitatie deschisa estimata la 248.479.646 lei pentru modernizarea si dezvoltarea capacitatii Portului Constanta.

Executie lucrari de infrastructura portuara prevazute prin proiectul “Modernizarea si dezvoltarea capacitatii portului Constanta – dezvoltarea infrastructurii portuare in zona de dezvoltare A, MOL II-S Port Constanta Sud prin extinderea platformei portuare facilitand transportul multimodal” depus in cadrul Apelului pentru imbunatatirea conditiilor de navigatie si dezvoltarea infrastructurii si suprastructurii portuare situate pe reteaua TEN-T Core (beneficiari publici si privati) proiecte noi de investitii lansat pentru POIM , Axa prioritara 1 Imbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a transportului cu metrou, Obiectivul Specific 1.3„, se arata intr-un anunt din SEAP.

Termenul limita pentru trimiterea ofertelor sau a cererilor de participare este 16 noiembrie 2021.

Executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire presupune amenajarea a 16 ha pe Molul II-S din Portul Constanta Sud, in zona danelor 126-130. In acest scop, realizarea investitiei va include urmatoarele componente: • Platforme portuare si lucrari hidrotehnice • Retele de alimentare cu apa potabila, incendiu si canalizare menajera si pluviala • Retele electrice si curenti slabi • Cladiri/Arhitectura/Rezistenta Detalieri privind lucrarile ce se vor executa se regasesc atat in caietul de sarcini, cat si in Proiectul tehnic atasat documentatiei de atribuire. Prin intermediul conditiilor contractuale sunt reglementate aspectele referitoare la depasirile cantitative/valorice puse in opera rezultate din remasuratori, datorate nepotrivirilor dintre estimarea initiala si realitatea executiei, fara a fi afectat proiectul tehnic sau specificatiile tehnice, si sunt prevazute in mod corespunzator clauze de revizuire cu privire la modificarile nesubstantiale ce ar putea interveni pe parcursul executiei contractului, cu respectarea prevederilor legislatiei aplicabile„, se arata in anunt.

Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor este de 15 zile. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, respectiv de 15 zile, achizitorul va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 3 ani (2018, 2019, 2020) o cifra de afaceri medie cel putin egala cu suma de 400.000.000 lei.

Mai mult, ofertantii trebuie sa faca dovada ca au executat in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de minim 248.000.000 lei, fara TVA, la nivelul a maxim 5 contracte.

Compania Constanta South Container Terminal SRL desfasoara activitati de servicii anexe transportului pe apa.

Constanta South Container Terminal SRL a fost infiintata in anul 2003 si are sediul social in municipiul Constanta, Port Sud 900900. Actionarul unic al Constanta South Container Terminal este DP World Gold Port Limited, o societate ce functioneaza in conformitate cu legislatia in vigoare din Insulele Virgine Britanice si cu sediul social la Craigmuir Chambers.

Articolul precedent147 MILIOANE LEI PENTRU PASAJE RUTIERE SI PIETONALE SUBTERANE IN SECTORUL 3 – Primaria a lansat licitatia pentru cele doua pasaje rutiere subterane si unul pietonal subteran menite sa fluidizeze traficul pe Soseaua Mihai Bravu
Articolul următorSE SCUMPESC MASINILE – Criza de semiconductori si majorarea pretului la energie determina cresteri de preturi in sectorul auto. Director Renault Group: „Producatorii de cipuri profita de avantajul oferit de deficitul de aprovizionare”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.