Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat luni semnarea contractului de proiectare si executie pentru amenajarea bretelei de legatura DN6 – DNCB, la pasaj pe DN 6, km 10+678. Intersectia DN6 cu Centura Bucurestiului in localitatea Bragadiru este realizata printr-un pasaj denivelat, dar care, din lipsa bretelei de pe partea stanga a drumului, nu asigura relatiile de circulatie DN6 – DNCB, adica virajul la dreapta.
Contractului are o valoare de 3,82 milioane lei si sase luni termen de finalizare, din care trei luni proiectarea si obtinerea avizelor si trei luni perioada de executie.
„In data de 17.05.2021 s-a semnat contractul de Proiectare si Executie pentru obiectivul „Amenajare bretea de legatura, DN6 – DNCB, la pasaj pe DN 6, KM 10+678”. Valoarea contractului este de 3.828.310,69 lei si are termen de finalizare 6 luni din care 3 luni proiectarea si obtinerea avizelor si 3 luni perioada de executie”, a informat CNAIR.
Irinel Scriosteanu: “Breteaua de legatura va avea 2 benzi de circulatie, cate una pentru fiecare sens”
La randul sau, secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu, spune ca astfel se rezolva conflictul de trafic din intersectia Centurii Bucurestiului cu DN 6 (in localitatea Bragadiru).
„A fost semnat contractul de proiectare si executie pentru obiectivul „Amenajare bretea de legatura DN6 – DNCB, la pasaj pe DN 6, km 10+678”. Este vorba despre realizarea unei bretele de legatura intre DN 6 si actuala Centura a Bucurestiului pe partea dreapta in sensul de mers Bragadiru-Bucuresti, cu impact major in cresterea sigurantei rutiere si descongestionarea traficului pe DN 6 – zona Bragadiru. Breteaua de legatura va avea 2 benzi de circulatie, cate una pentru fiecare sens. Valoarea contractului este de 3,8 milioane de lei. Termenul de finalizare este de 6 luni: 3 luni pentru proiectare si obtinere avize si 3 luni pentru executie. Va reamintesc ca intersectia DN6 cu Centura Bucurestiului in localitatea Bragadiru este realizata printr-un pasaj denivelat, dar care, din lipsa bretelei de pe partea stanga a drumului, nu asigura relatiile de circulatie DN6 – DNCB, adica virajul la dreapta”, a scris Scriosteanu, pe Facebook.