Veste buna la final de saptamana. Secretarul de stat in Ministerul Transporturilor Irinel Scriosteanu anunta ca a fost avizat in Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere proiectul tehnic necesar pentru constructia Lotului 1 din A0 Nord, km 2+500 – km 20+000. Odata cu finalizarea lucrarilor pe acest Lot din Autostrada Bucurestiului A0 va fi intregit si Coridorul de Transport Pan-european nr. IV Constanta – Nadlac.
Lotul 1 din Autostrada Bucursestiului A0 Nord este localizat intre A1 si DN1, de la Dragomitresti, la Corbeanca, si are o lungime de 17,5 kilometri.
Lucrarile se vor desfasura astfel pe teritoriul judetului Ilfov, pe raza unitatilor administrativ teritoriale Dragomiresti-Vale, Buftea, Mogosoaia, Corbeanca si pe teritoriul judetului Giurgiu, pe raza localitatilor Joita si Sabareni.
Pentru acest lot, a fost emisa Autorizatia de Construire, iar in cateva zile urmeaza sa fie emis Ordinul de Incepere a Lucrarilor.
Durata contractului este de 22 luni pentru perioada de executie a lucrarilor.
Printre lucrarile principale prevazute in contract se afla:
– pasaj peste CF101 Bucuresti – Pitesti DN7, cu o lungime de 733 m
– pasaj peste raul Colentina, CF 300 Bucuresti – Ploiesti si CF Mogosoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m
– noduri rutiere la intersectiile cu DN7 si DN1A
– poduri pe autostrada peste raul Dambovita (km 2+999) si peste raul Baldana (km 4+024)
Potrivit clarificarilor oferite de secretarul de stat Irinel Scriosteanu, in acest moment, pe santierul Lotului 1 din A0 Nord stadiul este urmatorul:
a fost finalizata organizarea de santier in zona DN1A si este in curs de amenajare cea de langa DN7;
– a fost efectuata procedura de descarcare arheologica a siturilor identificate pe amplasamentul lucrarii pentru 11 din cele 12 situri identificate;
– a fost finalizat procesul de deminare a suprafetei santierului;
– au fost realizate lucrarile de defrisari de arbori pe coridorul amplasamentului.