JURNAL DE SANTIER DE PE MAGISTRALA 6 – Metrorex prezinta progresul inregistrat in luna februarie pentru lucrarile care se desfasoara la viitoarea Magistrala 6 care va asigura legatura cu Aeroportul Otopeni

Noutati de pe santierul Magistralei 6. Metrorex a prezentat joi, 5 martie 2025, progresul inregistrat la lucrarile care se desfasoara pentru viitoarea magistrala de metrou M6. Sunt astfel prezentate noutatile atat de pe Sectiunea Sud 1 Mai – Tokyo, cat si de pe Sectiunea Nord Tokyo – Aeroportul Otopeni.

Iata care este stadiul lucrarilor in prezent pe cele doua Sectiuni ale Magistralei M6:

SECTIUNEA SUD, 1 Mai – Tokyo

-La viitoarea statie de metrou Tokyo, s-au executat 571 m grinda de ghidaj din 650, 89 panouri de pereti mulati din 114, 6 barete si toti cei 534 de piloti plastici; se fac pregatiri pentru aducerea primului TBM care urmeaza sa fie asamblat in perioada urmatoare;

-Pentru viitoarea statie Aeroport Baneasa au fost finalizati 691 piloti plastici din 922 si 8 din 9 pereti mulati plastici;

-La viitoarea interstatie Gara Baneasa – Aeroport Baneasa sunt in desfasurare lucrarile pregatitoare pentru executia centralei de ventilatie;

-54 de panouri de pereti mulati, 18 barete, 12 pereti plastici si 90 de piloti plastici au fost executati la viitoarea statie de metrou Gara Baneasa;

-La viitoarea statie de metrou Piata Montreal s-au executat 35 de panouri de pereti mulati si 665 de piloti plastici. Pentru accesul A, au fost executati 39 de piloti din 120;

-La viitoarea statie Expozitiei s-au executat 75 de panouri de pereti mulati din 102, 35 barete din 43 si 62 piloti pentru Accesul B;

-La viitoarea interstatie Pajura – Expozitiei sunt realizati 194 de piloti;

-Pentru viitoarea statie de metrou Pajura s-au executat 7 barete, 81 de piloti forati pentru Accesul A si 101 piloti forati pentru Accesul C;

– La statia de metrou 1Mai (existenta) continua lucrarile de relocare a utilitatilor si s-au executat 30m de grinda de ghidaj.

SECTIUNEA NORD, Tokyo – Aeroport Otopeni

-La viitoarea statie de metrou Ion I. C. Bratianu sunt finalizate investigatiile geotehnice, ridicarea topografica si lucrarile pregatitoare;

-Prima etapa a reperelor de monitorizare este efectuata, au fost facute demolarile necesare si s-a executat constructia peretelui de ghidaj si excavarea pâna la laboratorul superior;

-Sunt in desfasurare dezafectarea retelei electrice si executia peretilor mulati (97,6 m din 360 m realizati).

Articolul precedentCONTRACT SEMNAT PENTRU AUTOSTRADA UNIIRII A8 – Oferta asocierii constructorilor din Romania si Bosnia-Hertegovina a fost desemnata castigatoare, valoarea ofertei fiind de 4,94 miliarde lei
Articolul următorADITIONAL LA PROIECTUL AUTOSTRAZII SIBIU-PITESTI – CNAIR a modificat valoarea contractului pentru constructia Sectiunilor 1, 4 si 5 din Sibiu-Pitesti

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.