PODURI NOI LA CLUJ – In judetul Cluj se construiesc patru poduri de 15 milioane lei

Consiliul Judetean Cluj construieste un pod nou in localitatea Ciurila, iar pana la finalizarea acestuia, traficul rutier se va desfasura pe un pod provizoriu.

Consiliul Judetean Cluj construieste un pod nou la Ciurila, pe acelasi amplasament, la kilometrul 17+700 al drumului judetean DJ 107R, dupa ce vechiul pod va fi demolat.

Pana la finalizarea acestuia, traficul rutier se va desfasura pe un pod provizoriu construit din tuburi de beton prefabricate de 1.500 mm, amplasat in aval de podul existent.

Lucrarile la podul provizoriu au fost finalizate, traficul rutier desfasurandu-se in conditii normale.

In vederea construirii noului pod din localitatea Ciurila, au fost alocati 1.899.279,21 lei (TVA inclusa) prin Programul National de Investitii „Anghel Saligny” si 146.011,85 (TVA inclusa) din bugetul judetului.

Valoarea totala a investitiilor care vizeaza construirea celor patru poduri noi in localitatile Ciurila, Paglisa, Manastireni si Chiuiesti este de 15.177.361,50 lei.

Cele patru investitii vor beneficia de alocari in suma totala de 13.941.111 lei prin Programul National de Investitii „Anghel Saligny”, diferenta de 1.236.250,50 lei fiind suportata din bugetul Consiliului Judetean.

„Este extrem de important ca drumurile judetene, cu toate elementele de infrastructura sau suprastructura, sa prezinte un grad maxim de siguranta pentru toti cei care le tranziteaza. In acest scop, am demarat un amplu program de construire a mai multor poduri noi pe drumurile pe care le avem in administrare. Imbucurator e faptul ca pentru patru dintre acestea, respectiv cele din Ciurila, Paglisa, Manastireni si Chiuiesti am reusit sa obtinem finantare prin Programul National de Investitii Anghel Saligny”, spune Alin Tise, presedintele Consiliului Judetean Cluj.

Necesitatea reabilitarii complete a podului din Ciurila a fost determinata de starea de degradare a acestuia, dar si de motive care tin de siguranta rutiera, respectiv latimea redusa a partii carosabile. Astfel, in baza propunerii expertilor in domeniu, a fost luata decizia demolarii vechiului pod si construirii unuia nou.

Noul pod va avea o singura deschidere in lungime totala de 10,14 metri, o latime de 10 metri si o parte carosabila de 6,50 metri.

Articolul precedentTERMINAL MODERN LA AEROPORTUL OTOPENI – UTI va moderniza terminalele de Plecari internationale, Finger si Sosiri. Contractul castigat depaseste 112 milioane lei
Articolul următorPROTOCOL CFR-CONSILIUL JUDETEAN IASI – Se pregateste licitatia pentru studiul de fezabilitate al Trenului Metropolitan Iasi

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.