SE MONTEAZA PRIMELE GRINZI LA VIADUCTELE DE PE CENTURA BEIUSULUI – Drumul este 40% realizat. Din vara se va putea circula pe centura orasului Beius

Constructorii au inceput montarea primelor grinzi la cel de-al doilea viaduct de pe Centura Beius, peste raul Crisul Negru, dintre Beius si Finis. Lucrarile au ajuns astfel la un stadiu fizic de peste 40%.

Au inceput lucrarile de montare a grinzilor la viaductul de peste Crisul Negru, dinspre Pocola, de pe centura municipiului Beius. Au fost montate primele 4 grinzi, ce acopera o deschidere intre doi piloni, iar lucrarile de montaj vor continua in perioada urmatoare”, spune Ilie Bolojan, presedintele Consiliului Judetean Bihor.

Trebuie montate in total 108 grinzi, la cele 27 de deschideri intre pilonii celor 2 viaducte peste Crisul Negru si ai celor 3 pasaje rutiere supraterane ale centurii. Constructorii isi propun sa monteze cel putin 12 in fiecare saptamana, in asa fel incat pana la sfarsitul anului toate grinzile sa fie montate.

In paralel cu transportul grinzilor in santier si cu montarea acestora, se vor realiza armaturile si se va turna placa de beton ce va rigidiza grinzile. Pana la sfarsitul lunii ianuarie, anul viitor, aceste lucrari vor fi terminate. Din primavara anului viitor se vor turna si cele 3 straturi de asfalt. Din vara se va putea circula pe centura municipiului Beius. Multumesc constructorilor si echipei tehnice din Consiliul Judetean Bihor pentru stadiul in care au ajuns lucrarile”, adauga Bolojan.

Valoarea totala a contractului de finantare pentru Centura Beius este de 403.106.936,29 lei, din care valoarea totala eligibila este de 183.824.368,90 lei. Valoarea totala eligibila nerambursabila din FEDR este de 156.250.713,48 lei, reprezentand 85% din valoarea totala eligibila aprobata.

Centura Beius Etapa I + Etapa II va avea in total o lungime de 9,33 kilometri. Constructorii sunt: Etapa I: Drum Asfalt (Lider), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt si Etapa II: Drum Asfalt (Lider) si Ile Viorel Construct.

Finantarea este asigurata din fonduri europene, prin Programul Operational de Infrastructura Mare 2014 – 2020, in parteneriat cu Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Articolul precedentCUM ARATA CEL MAI LUNG POD IN ARC DE CERC DIN ROMANIA – Podul costa 46 milioane lei si e aproape gata
Articolul următorROMANIA RISCA SA PIARDA BANII EUROPENI PENTRU TRANSPORT – Fondurile europene, esentiale pentru modernizarea infrastructurii feroviare. Infrastructura feroviara din Romania este subfinantata

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.