PASAJUL DE LA DOAMNA GHICA, APROAPE GATA – Din vara se va circula pe Pasajul Doamna Ghica.  Pe 1 aprilie va fi reluata circulatia tramvaielor pe Soseaua Colentina. 

La inceputul acestei toamne o sa se circule pe podul de la Doamna Ghica, iar incepand de sambata, 1 aprilie, sa va relua circulatia tramvaielor pe Soseaua Colentina, anunta primarl Capitalei, Nicusor Dan.

Primarul general al Capitalei, Nicusor Dan, si edilul sectorului 2, Radu Mihaiu, au verificat stadiul lucrarilor la Pasajul rutier suprateran de la Doamna Ghica, cea mai mare lucrare de infrastructura aflata in derulare in oras. 

S-a finalizat montarea tablierului metalic la Pasajul Doamna Ghica, iar la inceputul acestei toamne se va circula pe acest pod. Tramvaiul 21 revine pe vechiul traseu de la 1 aprilie. Dupa ce se va termina etapa de montaj, se va suprabetona si asfalta podul, se vor realiza marcajele rutiere si sistemele de iluminat iar apoi pasajul va fi deschis traficului rutier. Subliniez faptul ca lucrarile de investitii se fac cu bani si aceia platiti la timp. Am preluat o gaura in mijlocul orasului si conturile blocate. Mai intai am rezolvat situatia financiara iar apoi, dupa ce s-au platit datoriile, lucrarile au inceput sa avanseze”, spune Nicusor Dan.

Pasajul Doamna Ghica, parte importanta a inelului median, permite realizarea legaturii intre zona de nord si zona de sud a orasului, iar pasajul construit, pe directia Pipera – Piata Delfinului, va asigura continuitatea traficului pe strada Doamna Ghica, peste soseaua Colentina, pe care o va supratraversa.

Pasajul rutier suprateran de la Doamna Ghica este facut de Primaria Capitalei, constructorul – Trustul de Cladiri Metropolitane.

Lucrarile la pasajul de la Doamna Ghica au inceput in 2018 si aveau termen de finalizare mai 2020.

Pasajul este facut de Primaria Capitalei, Primaria Sectorului 2 contribuind cu o parte din bani.

Pasajul este prevazut cu doua benzi pe sens. Are o lungime de 216 m, iar rampele de acces au lungimi de 96 m.

Valoarea lucrarilor de proiectare si executie a fost estimata la 110.034.377,95 lei fara TVA.

Articolul precedentUNA DIN CELE MAI CUNOSCUTE MASINI IESE DIN PRODUCTIE – Ultimul model va iesi din fabrica in ianuarie 2024
Articolul următorCFR SEMNEAZA PRIMUL CONTRACT DE REINNOIRE A CAILOR FERATE PRIN PNRR – Se inlocuiesc 21 de km de cale ferata intre Calinesti si Pitesti, contract de 82,13 milioane lei fara TVA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.