11 OFERTE PENTRU DRUMUL DE MARE VITEZA – CNAIR a dezvaluit ofertele depuse pentru realizarea studiului de fazabilitate al Drumului de Mare Viteza Bucuresti-Giurgiu

Au fost depuse 11 oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate al Drumului de Mare Viteza Bucuresti-Giurgiu, contract estimat la 44 milioane lei (fara TVA).

Compania Nationala de Investitii Rutiere (CNIR) a anuntat ofertele depuse:

1) 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. – STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING (Asociere)

2) ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURA S.R.L. (Leader) – EMAY Uluslararasi Muhendislik ve Musavirlik Anonim Sirketi (Asociere)

3) Civil Engineering Institute „Macedonia” JSc. Skopje (Ofertant unic)

4) D P CONSULT (Leader) -EXPLAN (Asociere)

5) EGIS ROMANIA (Ofertant unic)

6) ELECTROPROIECT (Leader) -INTECSA -INARSA S.A.U.

7) EURO FINANCE ADVISORS S.R.L. -Urban Connect, B-Act Spolka Akcyjna, Pro Toby, Transprojekt Gdansk isp. z.o.o (Asociere)

8) SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA (Leader) -Roads Design (Asociere)

9) SPECIALIST CONSULTING SRL (Leader) PERFECT CONSULT EUROPE-SPECIALIST SMART GROUP (Asociere)

10) TPF INGINERIE SRL (Ofertant unic)

11) VENTRA PROJECT MANAGEMENT (Leader)-UTIBER Kozuti Beruhazo kft. (Asociere)

Durata contractului va fi de 18 luni (16 luni pentru realizarea studiul de fezabilitate si de doua luni pentru asistenta tehnica pregatire contract proiectare si executie). Finantarea Studiului de Fezabilitate este asigurata din Fonduri Europene nerambursabile si de la Bugetul de Stat

Caietul de sarcini

Potrivit CNAIR, caietul de Sarcini pentru Studiul de Fezabilitate al proiectului include elemente inovatoare, precum punctarea implementarii conceptului BIM (Building Information Modelling). De asemenea, CNIR solicita viitorului prestator echiparea instalatiilor de foraj cu sisteme GPS si camere video care permit urmarirea lucrarilor in timp real.

In cadrul Studiului de Fezabilitate, Proiectantul va analiza:

-variantele de traseu;

-profilul (autostrada sau drum expres);

-structura drumului (varianta unui sistem rutier din Beton de Ciment);

-conexiunea cu alte obiective de investitii;

-solutii de finantare si prin parteneriat public-privat (PPP);

Conexiuni cu A1

Pe langa variantele de desprindere din viitoarea Autostrada A 6 Bucuresti-Alexandria (zona Ghimpati) si zona de Sud a Bucurestiului, A 0/Drum Radial 9, proiectantul va studia si posibilitatea conexiunilor cu Autostrada A 1 Bucuresti-Pitesti la Bolintin sau Corbii Mari.

In ceea ce priveste structurile si solutiile tehnice, cerem in caietul de sarcini o analiza pentru utilizarea materialelor de constructii din import sau din productie interna. Cred ca este foarte important sa decidem daca facem drumul din beton, cimentul fiind produs in Romania sau din bitum, dar pe care il importam”, a explicat directorul general al CNIR, ing. Gabriel Budescu.

Drumul de Mare Viteza Bucuresti-Giurgiu face parte din Coridorul de Transport Pan-European nr. IX, potrivit CNIR.

Articolul precedentMos Craciun pentru 300 de copii, la spitalele Grigore Alexandrescu si Dr. Victor Gomoiu
Articolul următorHOTARARI DE GUVERN PENTRU INVESTITII IN INFRASTRUCTURA – Executivul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru “Drumul de conectivitate la drumul de mare viteza Dej–Bistrita” si pentru “Drumul de legatura pentru cresterea accesibilitatii in zona urbana a Municipiului Targoviste”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.