CALEA FERATA BUCURESTI-TIMISOARA – Au fost depuse doua oferte la licitatia pentru modernizarea lotului cu tunelul Balota de 41 km, al doilea cel mai lung tunel feroviar din Romania

CFR Infrastructura a primit doua oferte la licitatia pentru modernizarea lotului 3 Igiroasa – Drobeta-Turnu Severin, de pe linia de cale ferata Bucuresti – Timisoara. Sectiunea are o lungime de 41 km si se afla in sectorul Craiova – Caransebes. Aceasta include zona critica a tunelului de la Balota, care va fi al doilea tunel ca lungime din tara dupa cel in lucru de 7 kilometri de la Ormenis, pe M 300 Brasov – Sighisoara unde lucreaza Aktor. Contractul are o valoare de 5,1 miliarde de lei fara TVA.

Durata pentru elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarilor va fi de 72 de luni, din care 12 luni proiectare si 60 de luni executie.

CFR SA a deschis ofertele depuse la procedura de achizitie sectoriala privind atribuirea contractului de proiectare si executie aferent obiectivului de investitii ”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean”- LOT 3: IGIROASA ( CAP Y ) – DROBETA TURNU SEVERIN (Cap X), KM 331+000 – KM 362+632, Legaturile CF ale Variantei de Traseu cu Statiile Prunisor si Drobeta Marfa, Statia CF Drobeta Marfa, Racord CF Dudasu”, anunta CFR SA.

In cadrul procedurii, au depus oferte urmatorii agenti economici:

  1. Asociere: FCC CONSTRUCCION S.A. (Leader), GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ;
  2. Asociere: Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Leader), STRACO HOLDING.

Valoarea estimata a achizitiei publice pentru ”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean”- LOT 3: IGIROASA (CAP Y ) – DROBETA TURNU SEVERIN (Cap X) este cuprinsa in intervalul 5.167.135.556,63 lei – 6.152.376.194,85 lei, fara TVA, iar sursa de finantare va fi asigurata din fonduri nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2012 – 2027 si bugetul de stat.

Articolul precedentAUTOSTRADA SIBIU-PITESTI – Au fost realizate jumatate din lucrarile la sectiunea 4 Curtea de Arges-Tigveni
Articolul următorPOD PESTE DUNARE – Un nou pod peste Dunare va fi construit intre Giurgiu si Ruse. Licitatia pentru studiul de fezabilitate a fost publicata in SEAP

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.