S-a incheiat etapa de depunere a ofertelor pentru reabilitarea a inca 21 km cale dubla de rulare pentru tramvaie.
Achizitia a fost impartita in doua loturi, au fost depuse 2 oferte pentru lotul 1 si 3 oferte pentru lotul 2, anunta primarul Capitalei, Nicusor Dan.
Lotul 1 presupune reabilitarea a 18 km linie tramvai pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv bucla Complex Titan.
Pe acest tronson circula linia de tramvai 40, care leaga cartiere importante ale orasului, de la Piata Sfanta Vineri pana la Complexul RATB Titan.
Lotul 2 presupune reabilitarea infrastructurii de tramvai aferenta liniei 55 pe o lungime de 1,9 km cale dubla, pe Bd. Pache Protopopescu si str. Traian, reabilitarea infrastructurii de tramvai aferenta liniei 14 pe o lungime de 0,7 km cale dubla pe Bd. Ferdinand I, intre Soseaua Mihai Bravu si str. Traian, precum si 0,22 km cale dubla aferenta liniei tehnologice de pe str. Dristorului, intre Bd. Camil Ressu si str. Baba Novac.
”Investitia face parte din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 de km de linii de tramvai, pentru restul s-a facut deja proiectarea, iar pe una dintre linii au fost demarate lucrarile”, spune primarul Nicusor Dan.
De altfel, zilele trecute a ajuns in Capitala tramvaiul cu nr 80 din contractul cu Astra Arad.
In perioada urmatoare, acesta va intra pe linia 32, completand astfel flota de 12 tramvaie noi pentru acesta linie.
”Celelalte 20 de tramvaie Imperio vor fi livrate pana la sfarsitul lunii iulie 2024”, spune, la randul sau, Stelian Bujduveanu. viceprimarul general al Municipiului Bucuresti.