AUTOSTRADA TRANSILVANIA – O singura oferta pentru lucrarile necesare devierii traseului sectorului de autostrada Nadaselu-Mihaiesti. Contractul depaseste 1,11 miliarde lei

Asocierea de constructori romani si turci OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS a depus singura oferta pentru proiectarea si executia lucrarilor necesare devierii traseului sectorului de autostrada Nadaselu-Mihaiesti (Autostrada Transilvania).

Contractului (finantat prin PNRR) are o valoare de 1,114 miliarde de lei (fara TVA) si o durata de 27 de luni (9 luni perioada de proiectare si 18 luni executia lucrarilor).

Devierea traseului acestui sector de autostrada se face in conformitate cu recomandarile din cadrul expertizei tehnice iar lucrarile presupun:

devierea traseului intre km 10+009 si km 12+000 prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km, fundat pe piloti forati de diametru mare ( fara sa afecteze versantul care prezinta alunecari),

devierea traseului intre km 21+406 si km 24+890, prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km. Acest viaduct va depasi in aval DN 1F si va traversa cursului Paraului Topa Mica. Racordarea se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.

Astazi a fost depusa o oferta pentru constructia celor doua viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostrada Nadaselu- Mihaiesti (parte a A3, Autostrada Transilvania). Asocierea de constructori romani si turci are la dispozitie 1,114 miliarde de lei (fara TVA) si 27 de luni (9 luni- perioada de proiectare si 18 luni- executia lucrarilor) pentru finalizarea contractului finantat prin PNRR. Devierea traseului acestui sector de autostrada este realizata in baza unei Expertize Tehnice”, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Primul viaduct va fi construit intre km 10+009 si km 12+000 va avea o lungime de 1,2 km si nu va afecta versantul care prezinta alunecari.

Al doilea viaduct, care va fi construit intre km 21+406 si km 24+890, va avea o lungime de aproximativ 2 km si va depasi in aval DN1F.

Acest viaduct va traversa cursului Paraului Topa Mica si se va racorda cu traseul Autostrazii Transilvania in zona km 24+890.

In perioada urmatoare, Comisia de Evaluare va analiza oferta in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire si cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.

Redam mai jos comunicatul CNAIR:

Marti, 09.01.2024, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului situate intre km 10+009 – km 12+000 si km 21+406 – km 24+890, aferente autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, subsectiunea 3A2: Nadaselu – Mihaiesti (km 8+700 – km 25+500).

 Pana la termenul limita a depus oferta urmatorul operator economic:

Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L (Turcia – Romania).

Lucrarile aferente zonei cuprinse intre km 10+009 si km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare, neafectand in niciun fel versantul din zona lucrarilor.

In ceea ce priveste zona cuprinsa intre km 21+406 si km 24+890, traseul autostrazii se va devia in zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducand la depasirea in aval a traseului drumului national DN 1F precum si a cursului Paraului Topa Mica, ajungand pe malul stang al acestuia, intr-o zona relativ plana. Racordarea la traseul existent se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.

Durata contractului este de 27 de luni, din care 9 luni perioada de proiectare si 18 luni executia lucrarilor.

Valoarea estimata a contractului este de 1.114.273.701,00 lei fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).

In perioada urmatoare, Comisia de Evaluare va analiza oferta in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire si cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.”

Articolul precedentAJUTOR DE STAT PENTRU O FABRICA DE BATERII PENTRU MASINI ELECTRICE – Ca sa nu construiasca fabrica in SUA, Germania ofera unei companii suedeze un sprijin de 902 milioane euro
Articolul următorTRAFIC RECORD IN PORTURILE ROMANESTI – In anul 2023 s-a inregistrat cel mai mare volum de marfuri operat in portul Constanta. Investitii de 756 milioane euro in Portul Constanta

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.