A FOST DESEMNAT CASTIGATORUL CONTRACTULUI PENTRU LARGIREA DN1A DIN MOGOSOAIA – Asocierea Maristar Com – Hydrostroy AD castiga contract de 61,56 milioane lei, fara TVA

Astazi a fost desemnat castigatorul pentru executia lucrarilor proiectului de largire la patru benzi a DN1A intre Centura Bucuresti si intersectia cu Soseaua Chitila-Parc Mogosoaia, fiind vorba despre Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD.

Valoarea contractului este de 61,56 milioane lei, fara TVA, avand o durata contractuala de 12 luni, din care 2 luni pentru proiectare si 10 luni pentru executie.

Contractul se poate semna dupa expirarea termenului de depunere contestatii si, respectiv, dupa solutionarea acestora, anunta secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu.

Proiectul prevede executia urmatoarelor:

  • largirea la 4 benzi de circulatie x 3,5 m
  • lungime traseu 1,28 km
  • trotuare, cu o latime de 2,5 m
  • zona mediana de 1 m
  • zona verde
  • pasaj pietonal subteran, amplasat vis-a-vis de intrarea in Parcul Mogosoaia si dotat cu scari fixe, rulante si un lift la fiecare acces
  • pasaj pietonal suprateran, amplasat in nordul podului CF 700, dotat cu 2 lifturi si 2 scari fixe. Va fi amplasata si o statie de transport in comun in vecinatatea pasajului. Va facilita tranzitul si traversarea in siguranta a DN1A.
  • amenajarea a 3 intersectii la nivel: intersectie DN1A cu DNCB; intersectie DN1A cu Sos. Chitila; intersectie DN1A cu Strada Valea Parcului
  • lucrari de colectare si evacuare a apelor pluviale: retea noua de canalizare pluviala cu o lungime totala de 1.250 m; sistem de rigole carosabile pe ambele parti ale drumului; bazin de colectare a apelor, prevazut cu grup de pompare si conducta de refulare
  • lucrari de consolidare
  • lucrari pentru siguranta circulatiei
  • amenajari peisagistice pentru spatiile verzi

Este o continuare a lucrarilor pe care le-am facut la Pasajul Mogosoaia, dar si a celor privind realizarea primei rute de tren metropolitan, pentru ca prin acest proiect cream si primul nod intermodal de transport calatori intre trenul metropolitan Gara de Nord – Aeroport Otopeni si ruta de autobuze Buftea – Mogosoaia – Bucuresti. Este inca un exemplu de buna colaborare cu autoritatile locale, care au inteles ca pe langa dezvoltarea infrastructurii de transport, trebuie dezvoltat si sistemul de transport local, inclusiv prin intermodalitate, pentru a rezolva problema traficului din regiunea Bucuresti-Ilfov sau din jurul marilor orase”, spune Scriosteanu.

Finantarea se realizeaza din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operational Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, Programul Operational Transport (POT) 2021-2027 si de la bugetul de stat.

Acest proiect se realizeaza la solicitarea si cu sprijinul Consiliului Judetean Ilfov, prin presedintele Hubert Thuma si al primariei locale Mogosoaia, prin primarul Paul Precup si viceprimarul Florin Covaci.

Articolul precedentSE MODERNIZEAZA DRUMURILE COMUNALE DIN MEHEDINTI – Autoritatile investesc aproape 11 milioane lei in reabilitarea a doua drumuri comunale
Articolul următorAPARE O NOUA LINIE AVIATICA – Autoritatile locale vor sa infiinteze Liniile Aeriene Romane, o companie aviatica pentru medici si oamenii de afaceri, detinuta de consiliile judetene ce au aeroporturi

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.