CENTURA TARGU-JIU, REALIZATA IN PROPORTIE DE 60% – Drumul costa 42,2 milioane euro si ar putea fi dat in trafic partial in acest an

Stadiul fizic al centurii Targu-Jiu a ajuns la 59,5% in prezent. Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu, a fost pe santierul Variantei Ocolitoare a Municipiului Targu-Jiu, unde a convocat constructorul la o sedinta la fata locului si a verificat toate zonele in lucru. Oficialul a fost insotit de Iulian Popescu, prefectul judetului Gorj, de Ion Iordache, senator de Gorj si de Calin Cosmin, director DRDP Craiova.

Valoarea contractului este de 42,2 milioane euro, iar sursa de finantare este asigurata din fonduri externe.

Antreprenorul dispune in santier de 218 muncitori si 102 utilaje.

I-am solicitat actualului constructor sa se mobilizeze, astfel incat sa finalizeze si sa inchida santierul acesta, care treneaza de prea mult timp, pana la sfarsitul acestui an. Sprijinim si presam antreprenorul cu tot ceea ce este necesar bunei desfasurari a lucrarilor, inclusiv efectuarea platilor, insa vom fi foarte stricti in ceea ce priveste monitorizarea proiectului, precum si in aplicarea penalitatilor de care este pasibil antreprenorul, in cazul nerespectarii termenului. Sper sa reusim ca, la sfarsitul anului, sa dam in trafic acest obiectiv, cel putin partial”, spune Scriosteanu.

Ce lucrari se desfasoara pe centura Targu-Jiu:

  • lucrari de terasamente – pana acum, s-au efectuat umpluturi terasamente 487.000 mc, balast in fundatii 75.000 mc, piatra sparta 80.000 mc, strat de forma 51.000 mc;
  • s-au asternut 45.000 tone asfalt pe traseul drumului;
  • lucrari forare, armare si turnare piloti la pasajul peste DN66;
  • lucrari de montare a radierelor si elevatiilor aferente pasajului de la km 0, cel mai mare pasaj si nod rutier din cadrul acest proiect;
  • lucrari de asternere piatra sparta pe acostament in zona km 4 Vest;
  • lucrari de iluminat public la pasajul de la km 3+518.

Lucrarile la Centura Municipiului Targu-Jiu presupun constructia a:

  • 19,9 km lungime traseu, impartit in 2 variante: 5 km Vest si 14,9 Est, la care se adauga un drum de legatura cu DJ665 de 1.377 metri
  • 4 poduri
  • 8 pasaje, dintre care 3 sunt cuprinse la nodurile rutiere
  • 3 intersectii la nivel
Articolul precedentTRONSONUL 3 AL AUTOSTRAZII SIBIU-FAGARAS ARE UN CASTIGATOR – Cei 17,6 km dintre Arpasu de Jos si Sambata de Sus vor fi construiti de turci, pentru 1,77 miliarde de lei fara TVA
Articolul următorMAI RAPID PRIN FILTRELE DE SECURITATE DIN AEROPORT – Vor fi permise cantitati mari de lichid, iar pasagerii nu vor mai fi nevoiti sa se descalte la controlul din aeroport

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.