REPARATII PE CALEA FERATA DIN CLUJ, IASI SI GALATI – CFR aloca 105,5 milioane lei pentru lucrari

CFR aloca 105,54 MILIOANE lei pentru lucrari de reparatii linii, consolidari si modernizarea trecerilor la nivel pe raza SRCF CLUJ, IASI si GALATI.

Pe raza regionalelor CLUJ, IASI si GALATI sunt in derulare lucrari de reparatii si intretinere la componentele infrastructurii si suprastructurii feroviare, lucrari care au drept scop imbunatatirea conditiilor de circulatie pe linii directe si din statii, prin ridicarea restrictiilor de viteza, optimizarea gradului de siguranta feroviara si rutiera la trecerile la nivel cu calea ferata, cresterea capacitatii de exploatare si evitarea introducerii de restrictii de viteza, prin aducerea liniilor in parametrii proiectati”, anunta compania.

Finantarea va fi asigurata de la bugetul de stat si din fonduri proprii CFR SA.

LUCRARI IN EXECUTIE/DEMARATE:

  • reparatii curente linii si aparate de cale
  • modernizare treceri la nivel
  • reparatii tunel
  • reparatii poduri, podete si consolidare terasamente
  • reparatii cabluri si retele de cabluri instalatii SCB
  • inlocuire traverse de beton in linie curenta

Statia Padureni: inlocuit aparatele de cale nr. 14 si nr. 18, cu aparate noi de cale pe traverse de beton

Statia Adjud:

– inlocuit aparatele de cale nr. 10 si nr. 14, cu aparate noi de cale pe traverse de beton

– sudarea aluminotermica cu inglobare in calea fara joante a aparatelor de cale nr.2 si nr. 4

Rosiesti – Crasna (proiectare si executie): consolidare terasament km 321+950-323+400, linia I

Bacau – Garleni (proiectare si executie): consolidare terasament km 3+200 – 4+200

Argestru – Vatra Dornei: inlocuire traverse necorespunzatoare km 102+570 – 106+900

Pascani – Ruginoasa: inlocuire sina si sudura electrica km 11+550 – 12+510

Targu Frumos – Sarca: inlocuire sina si sudura electrica km 36+090 – 36+770 si km 34+470 – 35+130

Valea Viseului – Leordina: consolidare terasament si refacere aparare mal km 19+210 -19+350, km 19+382 – 19+455 si km 19+225 – 19+350

Statia Sarmasag:

  • modernizare trecere la nivel km 66+139
  • modernizare trecere la nivel km 86+666

Valea lui Mihai – Nyrabrany: modernizare trecere la nivel km 5+650

Silindru – Valea lui Mihai: modernizare trecere la nivel km 717+324

Bistrita Nord – Susenii Bargaului

  • modernizare trecere la nivel km 68+071
  • modernizare trecere la nivel km 70+906

Statia Susenii Bargaului: modernizare trecere la nivel km 80+971

Saratel – Mariselu: modernizare trecere la nivel km 1+318

Saratel – Bistrita Nord: modernizare trecere la nivel km 50+831

Valea Viseului – Petrova: refacere tunel km 3+681 – 3+840

Sarmasag – Borla: modernizare trecere la nivel km 74+936

Statia Campia Turzii: reparatii capitale la cladirea de calatori (proiectare si executie)

Statia Viseu de Jos: reparatii capitale la cladirea de calatori (executie)

Carei – Tasnad: modernizare trecere la nivel km 5+647

Statia Sarmasag: modernizare trecere la nivel km 74+936

Ciumegiu – Salonta: modernizare trecere la nivel km 75+246

Salonta – Kotegyan: modernizare trecere la nivel km 7+164

Sacuieni Bihor – Marghita:

– modernizare trecere la nivel km 13+868

– modernizare trecere la nivel km 2+642

Marghita – Surplacu de Barcau: modernizare trecere la nivel km 33+973

Surplacu de Barcau – Simleu Silvaniei:

  • modernizare trecere la nivel km 51+788
  • modernizare trecere la nivel km 61+894

Statia Mirsid: modernizare trecere la nivel km 104+869

Mirsid – Jibou: modernizare trecere la nivel km 113+943

REPARATII FINALIZATE

Statia Faurei: inlocuit aparatele de cale nr. 12, 22 si 28 cu aparate noi tip 60 pe traverse din beton

Statia Adjud: inlocuit traversarea cu jonctiune dubla 43/47

Buzau – Buzau Sud – Cilibia (fir II): inlocuire la rand a suprastructurii caii km 129+016 – 148+700

Cilibia – Faurei (fir II): inlocuire la rand a suprastructurii caii km 148+700 – 167+700

Statia Comanesti: inlocuit schimbatorul de cale nr. 5 si traversarea cu jonctiune dubla 7/9, cu schimmbatoare noi pe traverse din beton

Galati Larga Ana – Galati Bazin – Galati Marfuri – Port Docuri: inlocuirea traverselor speciale din lemn (cale larga de 2,80 m) si a traverselor speciale din lemn de pe zona aparatelor de cale si de pe linia incalecata km 0+760 – km 4+340

Siloz Port Docuri – Galati Marfuri – Galati Calatori: inlocuirea traverselor din lemn normale cu traverse din beton T 13 si a traverselor speciale din lemn de pe zona aparatelor de cale km 0+495 – km 2+020

Statia Rosetti:

  • inlocuire sine defecte, traverselor din beton necorespunzatoare, material marunt de prindere uzat, completarea prismei de piatra sparta si buraj tehnologic pe linia 4 PE
  • inlocuire aparatului de cale nr. 11

Statia Ramnicu Sarat: inlocuire aparate de cale nr. 1 si nr. 3 cu apatrate noi tip 60 pe traverse din beton

Tecuci – Marasesti: inlocuirea la rand a traverselor speciale pe pod km 227+539

Zoita – Ramnicu Sarat: inlocuirea la rand a traverselor speciale pe pod km 159+278 si a sinei defecte

Ulmeni – Sahateni: reparatii infrastructura si suprastructura pod CF km 104+975 – 105+025 si podet km 106+397

Sahateni – Buzau – Focsani: taiere arbori periculosi din zona CF

Statia Berca: taiere arbori periculosi din zona CF

Borzesti – Onesti: taiere arbori periculosi din zona CF

Statia Galati Larga Ana: inlocuirea traverselor necorespunzatoare pe aparatele de cale

Urechesti – Caiuti: inlocuirea traverselor necorespunzatoare pe pod km 11+772

Statia Marasesti: inlocuirea aparatului de cale nr. 33 cu panouri CF

Buzau Sud – Cilibia (fir I): inlocuire sina defecta km 142+205/255, km 142+721/821, km 142+848/920 si km 146+674/147+170

Statia Braila: inlocuirea macazului si a aparatului de cale nr. 57 pe linia 2 directa

Racord Buzau Sud – Boboc: inlocuirea la rand a traverselor din lemn necorespunzatoare cu traverse din beton cu supralargire, variabila pe curbe

Lunca de Mijloc – Ghimes: inlocuirea la rand a traverselor din lemn necorespunzatoare cu traverse din beton pe linie curenta si a traverselor din lemn speciale pe podurile de la km 110+461 si km 114+327

Valea Calugareasca – Cricov (fir I+II): inlocuirea la rand a traverselor din lemn speciale pe pod km 74+541 si reparatia tablierului metalic

Adjud – Sascut

  • inlocuit dale beton la TN km 247+991
  • reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 247+950 – km 244+590 (fir II)
  • reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 244+590 – km 248+040 (fir I)

Rosetti – Faurei (fir I): inlocuire sina defecta si sudura alumino-termica km 161+290/410 si km 161+650/890

Barcea – Tecuci (fir I+II): inlocuirea la rand a traverselor din lemn speciale pe pod km 244+571

Pufesti – Adjud: reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 234+480 – km 243+030 (fir I)

Statia Buzau: reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta sectiunea 29 (fir I)

Traian Sat – Lacu Sarat: reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 207+000 – km 217+800 (fir I)

Targu Ocna – Dofteana: reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 50+800 – km 56+500 (fir I)

Spicu – Murgeana: reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 36+750 – km 44+850 (fir II)

Statiile Adjud, Pufesti, Padureni, Putna Seaca, Focsani, Cotesti, Gugesti, Rm Sarat, Boboc, Zoita, Buzau, Ulmeni, Ghimes, Comanesti, Palanca: buraj general si intretinere pe zona aparatelor de cale

Barbosi Calatori – Sendreni (fir I+II): reparatie periodica cu masini grele de cale cu ciuruirea integrala a prismei de piatra sparta km 309+420 – km 309+810 si 309+510 – km 309+830

Statia Vicsani – linii cale normala/cale larga: inlocuirea traverselor de lemn normale si speciale necorespunzatoare, consolidare prindere, indepartare vegetatie, asigurare gabarit de libera trecere, rectificare nivel, verificare parti ascunse la aparatele de cale pe liniile 8, 9, 11, 12, 13 si 15

Statia Bacau: inlocuire traverse necorespunzatoare linia 3 C

Cosna – Gradinita: reparatie instalatia BLA prin inlocuirea cablurilor, vopsire instalatii exterioare, protejare cabluri pe poduri/podete.

Dolhasca – Lespezi: reparatie instalatia BLA prin inlocuirea cablurilor, picheti, cablu de semnalizare,vopsire instalatii exterioare, protejare cabluri pe poduri/podete, reparatii prize de pamant

Vatra Dornei – Rosu: inlocuire traverse necorespunzatoare km 108+155 – 108+478

Iacobeni – Argestru:  refacere zid de sprijin km 100+250 – 100+650

Statia Dornesti: inlocuire traverse necorespunzatoare pe liniile 17, 23 si 24

Sarca – Podu Iloaiei (fir I): inlocuire traverse BA, eliberare gabarit linia I, montare stalpi electrificare, inlocuit sina

Zorleni – Falciu: inlocuire traverse necorespunzatoare si indepartare vegetatie

Mircesti – Muncel I: inlocuire sina si sudura electrica

  • Modernizare trecere la nivel km 26+665, intre statiile CF Leordina -Viseu de Jos
  • Modernizare trecere la nivel km 21+020, intre statiile CF Leordina -Viseu de Jos
  • Modernizare trecere la nivel km 23+652, intre statiile CF Leordina -Viseu de Jos
  • Modernizare trecere la nivel km 18+638, intre statiile CF Leordina – Valea Viseului
  • Modernizare trecere la nivel km 12+410, intre statiile CF Leordina – Valea Viseului
  • Modernizare trecere la nivel km 0+188, Statia Baia Mare
  • Modernizare trecere la nivel km 177+857, Statia Baia Mare
  • Modernizare trecere la nivel km 13+917, intre statiile CF Nimigea – Salva
  • Modernizare trecere la nivel km 16+221, intre statiile CF Nimigea – Salva
  • Modernizare trecere la nivel km 0+850, in statia CF Salva

Scopul lucrarilor de reparatii:

  • cresterea vitezei, a gradului de confort si a sigurantei feroviare/rutiere
  • cresterea capacitatii de exploatare
  • ridicarea restrictiilor de viteza
  • evitarea introducerii de restrictii de viteza, prin aducerea liniilor in parametrii proiectati
Articolul precedentSASE OFERTE PENTRU TRONSONUL 4 DIN AUTOSTRADA SIBIU-FAGARAS – Constructori din Romania, Turcia, Georgia si Ucraina concureaza pentru contractul de 1,16 miliarde de lei, fara TVA
Articolul următorLOTUL 1 DIN SIBIU-PITESTI VA FI RECEPTIONAT PE 15 DECEMBRIE – Vom avea 200 km de drum de mare viteza pe an

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.