VARIANTA FINALA DE TRASEU PENTRU A8, DUPA CONSULTAREA PUBLICA – CNAIR cere populatiei „feedback” pentru traseul autostrazii Targu Neamt-Iasi-Ungheni

CNAIR a lansat spre consultare publica pe pagina sa de internet traseul sectorului de autostrada Targu Neamt – Iasi – Ungheni, parte din A8. Autostrada Targu Neamt – Iasi – Ungheni va descongestiona traficul rutier din orasele Pascani, Targu Frumos, Podu Iloaiei, Iasi si din comunitatile invecinate.

Lungimea estimata a traseului este de 100 km.

Prin aceasta consultare publica, CNAIR doreste sa afle observatiile opiniei publice cu privire la propunerile de traseu pentru sectorul de autostrada cuprins intre Letcani si Ungheni. Astfel, toti cei interesati sunt rugati sa transmita comentariile/propunerile pana vineri 28 octombrie 2022, ora 23:59, completand chestionarul de feedback disponibil online”, arata CNAIR.

Compania precizeaza ca feedback-ul acestei consultari este important pentru companie si va fi luat in calcul la alegerea variantei finale de traseu a acestui sector de autostrada.

Brosura, documentatiile tehnice, variantele de traseu studiate, precum si chestionarul care trebuie completat si transmis online catre CNAIR, sunt disponibile pe site-ul companiei.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a emis pe 7 mai 2021 ordinul de incepere pentru contractul privind completarea/revizuirea/actualizarea Studiului de Fezabilitate si elaborarea P.A.C., P.A.D. si P.T.E. pentru Autostrada Targu Neamt – Iasi – Ungheni (A8).

Pentru acest tronson din A8, CNAIR a semnat contract cu firma CONSITRANS in data de 8 aprilie 2021.

Valoarea contractului se ridica la 58,83 milioane de lei fara TVA. Sursa de finantare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata de realizare a acestor servicii este de doi ani: 12 luni pentru Revizuirea/Completarea Studiului de Fezabilitate; 6 luni pentru realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire (P.A.C.), inclusiv verificarea P.A.C. de catre specialisti atestati; 6 luni pentru elaborarea Proiectului Tehnic de Executie (PTE) si a Detaliilor de Executie, inclusiv verificarea de catre verificatori atestati; o luna pentru asistenta tehnica pentru cererea de finantare, asistenta tehnica pentru contractarea executiei lucrarilor.

Articolul precedentRETEAUA TEN-T, IN TOATA EUROPA – Comisia Europeana lanseaza un studiu pentru a imbunatati conectarea retelelor feroviare din Ucraina si Republica Moldova la cele din UE
Articolul următorCFR MARFA RAMANE TOT PE MINUS – Pierderile companiei ar putea depasi 371 milioane lei in acest an. Castigul mediu lunar pe salariat depaseste 1.000 de euro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.