LICITATIE CU ESEC – Licitatia pentru tronsonul 2 din Autostrada Sibiu – Fagaras a fost suspendata

AUTOSTRADA SIBIU-FAGARAS A PRIMIT ACORDUL DE MEDIU – Cei 68 de kilometri costa 7,5 miliarde de lei cu TVA

Licitatia pentru proiectare si executie “Autostrada Sibiu – Fagaras, Tronsonul 2: km 14+253 – 34+175, Avrig – Marsa (DJ105G) – Arpasu de Jos (DN1)”, ce fusese lansata pe 3 august, a fost suspendata.

Licitatia era estimata intre 1,71 miliarde de lei si 2,02 miliarde de lei.

Ofertele aveau termen limita de depunere data de 11 octombrie, insa companiile interesate au cerut clarificari.

Traseul Autostrazii Sibiu – Fagaras porneste din dreptul localitatii Boita si se termina in apropierea Municipiului Fagaras.

Lungimea autostrazii este de 68 km si este impartita in 4 tronsoane:

  • Tronsonul 1 Boita (A1) – Avrig Marsa (DJ105G) – 14,2 km
  • Tronsonul 2 Avrig Marsa (DJ105G) – Arpasu de Jos (DN1) – 19,9 km
  • Tronsonul 3 Arpasu de Jos (DN1) – Sambata de Sus (DJ105B) – 17,6 km
  • Tronsonul 4 Sambata de Sus (DJ105B) – Municipiul Fagaras/Drum de legatura cu DN1 – 16,26 km

Agentia pentru Protectia Mediului Sibiu a emis pe 7 februarie 2022 acordul de mediu pentru Autostrada Sibiu – Fagaras.

De asemenea, noua sosea de mare viteza va fi conectata la DN1 cu un drum de legatura de 5,65 kilometri.

Valoarea totala a investitiei este estimata la 7,5 miliarde de lei cu TVA.

Pentru fiecare tronson perioada de proiectare va fi de 12 luni si cea de executie a lucrarilor va fi de 36 de luni, iar intregul proiect este finantat din fonduri europene nerambursabile.

Autostrada Sibiu – Fagaras se va desprinde din Autostrada Sibiu – Pitesti printr-un nod rutier de mare viteza, la Boita.

Viteza de proiectare pentru aceasta autostrada va fi de 140 km/ora, insa in zonele de deal va fi redusa la 100 km/ora, iar la nodurile rutiere – 80 km/ora.

Autostrada Sibiu – Fagaras va avea in total sapte noduri rutiere, la Boita, Avrig, Arpasu, Victoria, Sambata, Ileni si Fagaras.

Comitetul interministerial a aprobat pe 27 ianuarie 2022 proiectul Autostrazii Sibiu- Fagaras, dupa ce studiul de fezabilitate fusese analizat si avizat de Consiliul Tehnico- Economic de Avizare al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, la data de 28 decembrie 2021.

Tronsonul Sibiu – Fagaras va face parte din Autostrada Sibiu – Brasov, ceruta de companii precum Continental, unul dintre cei mari angajatori privati din Romania.

Articolul precedentPOD NOU IN JUDETUL CLUJ – Consiliul Judetean Cluj oranizeaza o licitatie de 6,9 milioane lei fara TVA
Articolul următorHELIPORT LA STANDARDE INALTE IN TIMISOARA – Au inceput lucrarile la heliportul din incinta Aerodromului Cioca

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.