DN7 BALDANA-TITU SE MODERNIZEAZA – Incepe proiectarea pentru largirea la patru benzi a drumului

Joi, pe 1 septembrie, va incepe proiectarea pentru largirea la 4 benzi a DN7, Baldana – Titu, anunta Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.

ASOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST SRL., a primit deja ordinul de incepere si in decurs de 6 luni trebuie sa finalizeze Proiectul Tehnic”, spune acesta.

Dupa incheierea acestei etape se va intra in faza de executie a lucrarilor care va dura 20 de luni.

Valoarea contractului este de 242,35 milioane de lei (fara TVA), iar dupa finalizarea lucrarilor, acest sector de drum va asigura o legatura moderna, la 4 benzi, pe relatia Bucuresti – Pitesti.

Contractul pentru modernizarea drumului a fost semnat in 15 martie 2022.

Asocierea de constructori romani si italieni are la dispozitie 6 luni pentru proiectare si 20 de luni pentru executie.

Lucrarile sunt finantate din Fonduri Europene Nerambursabile si se vor derula de la km 30,95 la km 52,35.

Modernizarea acestui sector al DN7 (care asigura legatura intre Bucuresti si Pitesti) este importanta inclusiv pentru o serie de investitii care urmeaza sa se dezvolte in zona orasului Titu. Extinderea DN 7 va asigura un acces rutier facil pentru agentii economici dar si pentru cetatenii localitatilor din zona”, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, in luna martie a acestui an.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat in decembrie 2021 ca a desemnat castigatorul pentru proiectarea si executia largirii la patru benzi a DN 7, Baldana-Titu.

Ofertantul declarat castigator a fost Asocierea Cosedil Spa – Chirulli Andrea Impresa Individuale – Total Road – Bit Invest.

Perioada de garantie a lucrarilor este de 10 ani.

Studiul de Fezabilitate pentru constructia Alternativei Techirghiol, aproape gata

De asemenea, seful CNAIR anunta ca elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru constructia Alternativei Techirghiol este aproape de finalizare. Lansarea licitatiei pentru constructia “Alternativei Techirghiol” va fi demarata anul viitor, dupa finalizarea serviciilor de proiectare.

Dupa incheierea acestei etape urmeaza:

– avizarea indicatorilor tehnico economici in cadrul C.T.E.-CNAIR, CTE MTI si Consiliului Interministerial

– aprobarea acestor indicatorii prin Hotarare de Guvern.

In prezent, Studiul Geotehnic se apropie de finalizare, iar in scurt timp vor fi incheiate si investigatiile geotehnice pentru gropile de imprumut.

Certificatul de Urbanism urmeaza sa fie revizuit in scurt timp de Consiliul Judetean Constanta.

In paralel, prestatorul va realiza Proiectului Tehnic de Executie si documentatia pentru obtinerea Autorizatiei de Construire.

Constructia acestei alternative va asigura o legatura rutiera noua si rapida pe cei aproximativ 28 de km, dintre Autostrada de Centura a Constantei (A4) in zona localitatii Cumpana si comuna 23 August, la intersectia cu DN 39B.

Noul drum va asigura atat devierea traficului de tranzit in afara localitatilor, cat si accesul localitatilor Constanta, Techirghiol, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla si 23 August la infrastructura rutiera de mare viteza.

Constructia Variantei Techirghiol presupune si realizarea:

– a 4 noduri rutiere la Cumpana, Agigea, DN 38 si DJ 394,

– a unor spatii de servicii de tip S3 (km 8+000), S1 (km 25+000),

– a unor parcari de scurta durata (km 16+000)

– a unui Centru de Intretinere si Control amplasat in cadrul Nodului Rutier cu DN 38.

Constructia obiectivului va fi finantata prin POT 2021-2027.

Articolul precedentUN DRUM VA LEGA GALATIUL DE A2 – Doua asocieri de firme, in cursa pentru studiul de fezabilitate
Articolul următorDJ 109A SE MODERNIZEAZA – Lucrarile la drumul Chinteni – Vultureni – Recea Cristur – Dealul Jurcii avandeaza in ritm alert

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.