LUCRARI PE CALEA FERATA DIN PORTUL CONSTANTA – Wiebe inregistreaza progrese in graficul de executie a lucrarilor pe Lotul I

CFR a anuntat stadiul lucrarilor la calea ferata din Portul Constanta.

PORTUL Constanta – LOTUL I – 12 aparate de cale deja montate, inclusiv 3 linii noi, in Siloz 2.

Pe LOTUL I (PRIORITATEA I) din Portul Constanta (Port Zona A si Port Zona B), WIEBE ROMANIA inregistreaza progrese in graficul de executie a lucrarilor, in mai putin de o luna si jumatate de la emiterea ordinului de incepere”, precizeaza CFR.

Pe LOTUL I a fost deja montata sina noua pe liniile 1, 5, si 6 din Siloz 2, inclusiv 12 aparate de cale, dintre care 10 aparate noi de cale tip S49E1-300-1:9, respectiv S49E1-190-1:9, si 2 aparate de cale pe traverse speciale.

Stadiul de executie dupa 39 de zile, de la emiterea ordinului de incepe a lucrarilor:

  • montate 10 aparate de cale noi, tip S49E1-300/190-1:9
  • montate 2 aparate de cale pe traverse speciale de lemn

– montate liniile 1, 5 si 6 – Siloz 2

3.840 traverse de beton armat precomprimat – 38,5% din cantitatea necesara

– prebalastare linii – 29%;

excavatii in ampriza, pana la cota platformei caii – 45%;

– demontarea suprastructurii existente – 75%;

defrisare si curatare vegetatie – 99%.

Constructor: S.C. WIEBE Romania S.R.L.

Ordinul de incepere lucrari a fost dat pe 15 iunie 2022.

Durata de executie a lucrarilor: 149 de zile

Finantare: Fondul de rezerva al Guvernului Romaniei

CFR preciza recent ca materialele de cale folosite, in cadrul lucrarilor, provin de la furnizori din Romania si Austria.

PRIORITATEA I (2 LOTURI) – 35 de linii (13,398 km) si 75 de aparate de cale.

Lucrarile de reparatii si intretinerea a infrastructurii feroviare publice din incinta Portului Constanta au fost stabilite in conformitate cu prevederile Memorandum-ului pentru stabilirea unor masuri de eficientizare a activitatii de transport feroviar de marfa din zona Portului Constanta – Masura 4.1

2 LOTURI – 35 de linii (13,398 km) si 75 de aparate de cale

LOTUL I (Port Zona A si Port Zona B)

-19 linii (6.589 km)

– 32 aparate de cale

Constructor: S.C. WIEBE Romania S.R.L.

LOTUL II (Port Zona B si Port Mol V)

  • 16 linii (6,809 km)
  • 43 aparate de cale

Constructor: S.C. ARCADA COMPANY S.A.

Articolul precedent21,35 KM DIN TRONSONUL 2 AL DRUMULUI EXPRES CRAIOVA-PITESTI VOR FI DATI IN FOLOSINTA – Probleme la tronsonul 1
Articolul următorDRUMUL EXPRES BUCURESTI-TARGOVISTE INTRA INTR-O NOUA ETAPA – Studiul de fezabilitate se va incheia in februarie 2024

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.