Contractul pentru largirea la patru benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti, pentru lot II, intre A1 (km 55+520) si DN5 (km 40+00) – Chiajna, Ciorogarla, Domnesti, Clinceni, Bragadiru, Magurele si Jilava.
Contractantul este Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat).
In premiera, vor fi realizate intersectii pe trei niveluri: subteran, teran si suprateran, anunta secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu.
Toata centura Capitalei va avea patru benzi de circulatie pana in anul 2025.
Amenajare intersectii:
- Intersectie Centura Bucuresti – DN5 (inclusiv reabilitarea pasajului peste DN5)
- Pasaj subteran pe CB km 44+725 – DC18 (Magurele)
- Intersectie Centura Bucuresti – DC20 (Varteju) si Cazarma Magurele km 46+040
- Intersectie Centura Bucuresti – DN6 (Alexandria)
Pe acest traseu se afla si pasajul Domnesti, dar este o lucrare separata de acest proiect.
De asemenea, pe 22 decembrie 2021 a fost semnat si contractul pentru Lotul I, A1-DN5.
CNAIR a semnat atunci contractul cu Asocierea IBB-HIB ROMANIA – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH –AUTOTEHNOROM – VENTOR GRUP CONSULTING pentru executie „Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A1 (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) – Lot I intre A1 (km 55+520) si km 54+700, inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765”.
“Aici vom amenaja prima parcare de lunga durata, inclusive pentru camioane, pe actuala centura a Bucurestiului). Parcarea va fi amplasata la km 54+765, accesul va fi asigurat din intersectia giratorie proiectata pe Centura Bucurestiului, prin drum de legatura, pentru a putea fi accesata din toate directiile”, a spus Scriosteanu.