Cu doua zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor pentru constructia celor patru tronsoane ale Autostrazii Buzau-Focsani (A7 – Autostrada Moldovei) autoritatile organizeaza o noua licitatie pentru A7.
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) cauta antreprenori care sa supravegheze executie lucrarilor pe Tronsonul II al Autostrazii Buzau-Focsani din A7. Intr-un anunt publicat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), in 8 mai 2022, CNAIR precizeaza ca achizitioneaza „servicii de supervizare executie lucrari” la Autostrada Buzau-Focsani Tronsonul 2 km 4+600 – km 35+400 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat si Tronsonul 3 km 35+400 – km 71+500 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni, pentru suma totala de 53.344.260,68 lei, fara TVA.
Conform precizarilor CNAIR, serviciile de supraveghere a lucrarilor din Tronsonul 2 al Autostrazii Buzau-Focsani vizeaza atat perioada de executie a lucrarilor, cat si perioada de garantie a acestora, care este de 5 ani (60 luni): „Obiectul Contractului de Servicii aferent Tronsonului 2 este prestarea de servicii de supervizare de inalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul lucrarilor, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii pentru Tronsonul 2. Supervizorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului ” EXECUTIE LUCRARI AUTOSTRADA BUZAU – FOCSANI TRONSON 2 km 4+600 – km 35+400 Vadu Pasii – Ramnicu Sarat” si anume a Conditiilor generale si specifice pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice, aprobate prin H.G. nr. 1/10.01.2018 cu modificarile si completarile ulterioare, denumite in continuare Conditiile contractului de lucrari”, se precizeaza in anuntul SEAP.
Totodata, a fost lansata licitatia si pentru servicii de supervizare executie lucrari pentru Tronsonul 3 al Autostrazii Buzau-Focsani, cuprinns intre Ramnicu Sarat si Mandresti Munteni, pretul serviciilor fiind estimat la valoare maximala de 53.344.260,68 lei, fara TVA.:
„Obiectul Contractului de Servicii aferent Tronsonului 3 este prestarea de servicii de supervizare de inalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrările in conformitate cu obligațiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii pentru Tronsonul 3. Supervizorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului ” EXECUTIE LUCRARI AUTOSTRADA BUZAU-FOCSANI TRONSON 3 km 35+400 – km 71+500 Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni si anume a Conditiilor generale si specifice pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice, aprobate prin H.G. nr. 1/10.01.2018 cu modificarile si completarile ulterioare, denumite in continuare Conditiile contractului de lucrari”, se arata in anuntul SEAP.
Durata contractului, astlfel cum se arata in SEAP este de 160 de luni, fara posibilitate de reinnoire.
Tronsonul II al Autostrazii Buzau-Focsani este parte integranta a A7, proiectul fiind finantat din fonduri ale Uniunii Europene si inclus in Planul National de Redresare si Rezilenta (PNRR). Este de altfel singurul proiect de infrastructura inclus in PNRR despre care se vorbeste din ce in ce mai intens ca are toate sansele sa fie finalizat pana in 2026.
Si nu este exclus, daca tinem cont de faptul ca pe data de 10 mai 2022 CNAIR ar urma sa anunte castigatorii licitatiilor pentru cele 4 tronsoane ale Autostrazii Buzau-Focsani (in lungime totala de 82,44 km), fiecare dintre acestea avand termen de finalizare a lucrarilor de executie intre 20 si 26 de luni.
Tronsonul 1 (4,60 km): Buzau -Vadu Pasii (20 luni)
-Tronsonul 2 (30,80 km): Vadu Pasii – Ramnicu Sarat (26 luni)
-Tronsonul 3 (36,10 km): Ramnicu Sarat – Mandresti Munteni (26 luni)
-Tronsonul 4 (10,94 km): Mandresti Munteni – Focsani Nord (20 luni)
Autostrada de importanta nationala
Autostrada Buzau – Focsani face parte din Coridorul 3 – Bucuresti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) si reprezinta o prioritate absoluta la nivel national, l, conform analizei din Modelul National de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin constructia unei autostrazi in lungul acestui coridor va conduce la cresterea traficului rutier prin generarea de noi calatorii si atragerea de noi investitii in ariile urbane.
”Dezvoltarea infrastructurii rutiere prin constructia unei autostrazi in lungul acestui coridor va conduce la cresterea traficului rutier prin generarea de noi calatorii si atragerea de noi investitii in ariile urbane. Coridorul faciliteaza accesul in zona turistica Neamt sau nordul Moldovei. Coridorul se desfasoara la contactul dintre Subcarpatii Curburii si Campia Romana intre Ploiesti si Marasesti, Culoarul Siretului intre Marasesti si Pascani, Podisul Sucevei intre Pascani si Siret”, arata CNAIR.
Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avizat indicatorii tehnico-economici ai Autostrazii Buzau-Focsani, sector al A7 -Autostrada Moldovei, care va avea o lungime de 82,44 kilometri. Sectorul de autostrada dintre Buzau si Focsani, care cuprinde si realizarea unei variante de ocolire pentru municipiul Focsani, in zona de Est, intre DN 2 si DN 2D.
Vor fi realizate 41 de poduri, pasaje, viaducte si 6 noduri rutiere.
Valoarea totala a investitiei este de 6,11 miliarde lei, fara TVA.
Finantarea pentru executia lucrarilor destinate Autostrazii Buzau – Focsani va fi asigurata prin Planul National de Redresare si Rezilienta.
Proiectul cuprinde inclusiv realizarea unei variante de ocolire pentru Municipiul Focsani, in zona de Est, intre DN 2 si DN 2D.
Autostrada Buzau – Focsani va avea totodata 41 de poduri/pasaje/viaducte si sase noduri rutiere, cu o lungime a bretelelor de aproximativ 38 km, plus sisteme I.T.S.
In plus, tronsonul de autostrada va avea si drumuri de intretinere stg./dr. (pe toata lungimea autostrazii, cu o latime de 3,5 metri), dar si doua parcari securizate. Acestea vor fi dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilitati.
Au fost prevazute spatii comerciale disponibile pentru concesionare: magazin, restaurant, benzinarie, service auto, hotel.
Va avea si 22 de statii de incarcare pentru autoturisme electrice.
Sunt prevazute si perdele forestiere cu rol antiinzapezire pe 205 hectare.
Traseul autostrazii va traversa teritoriile administrative ale judetelor Buzau si Vrancea si va tranzita 16 localitati. In judetul Buzau: Municipiul Buzau, Comuna Vadu Pasii, Comuna Cochirleanca, Comuna Ziduri, Comuna Valea Ramnicului, Comuna Ramnicelu, Municipiul Ramnicu Sarat. In judetul Vrancea: Comuna Sihlea, Comuna Gugesti, Comuna Slobozia Ciorasti, Comuna Milcovul, Comuna Rastoaca, Comuna Vanatori, Comuna Campineanca, Orasul Odobesti, Municipiul Focsani.
Autostrada este prevazuta cu parcari de scurta durata: 2 Parcari Tip S1 si 2 parcari Tip S3, precum si doua Centre de Intretinere si coordonare.
bunaziu suntem o firma ce lucram in italia executam lucrari mari ca fierar betonist si dulgherie am vrea sa ne mutam in rominia cu lucrarile si cautam lucru in domeniu prin telefon putem sa trimitem poze cu lucrari executate 00393333340462