LOTUL 3 CHETANI-CAMPIA TURZII AL A3 ARE CONSTRUCTOR DESEMNAT – Ministrul Grindeanu garanteaza ca din 2023 se va circula doar pe autostrada pe cei 100 de km dintre Cluj-Napoca si Targu Mures

CNAIR a desemnat castigatorul pentru proiectarea si executia sectorului de autostrada Chetani – Campia Turzii, tocmai sectorul de autostrada lipsa dintre Cluj si Targu Mures. Acest tronson de autostrada are o lungime de15,70 km.

Acest lot a fost scos iar la licitatie anul trecut, dupa rezilierea contractului cu firma romaneasca Straco. Astfel, luni, 31 ianuarie 2022, dupa finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru “Proiectarea si executia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sectiunea 2A: Ogra – Campia Turzii, Lot 3: Chetani – Campia Turzii – Relicitare”.


Ofertantul desemnat castigator este Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA, cu pretul de 363.798.484,19 lei fara TVA.

Sectorul de autostrada lipsa dintre Cluj si Targu Mures are de astazi constructor desemnat! O asociere romano-spaniola a castigat contractul pentru lotul Chetani – Campia Turzii. Suma: 363,79 milioane de lei (fara TVA). Are la dispozitie 3 luni pentru proiectare si 18 luni pentru executia lotului de 15,70 km finantat din fonduri europene. Daca nu apar contestatii si contractul va fi semnat rapid, din 2023 vom putea circula doar pe autostrada pe cei aproximativ 100 de km dintre municipiile Cluj-Napoca si Targu Mures„, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Durata contractului este de 3 luni pentru perioada de proiectare si 18 luni perioada de executie a lucrarilor.

Durata de garantie a lucrarilor ofertata este de 120 de luni.

Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatilor/plangerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire, precizeaza CNAIR.

Contractul initial pentru proiectarea si constructia celor 15,7 km ai lotului Chetani – Campia Turzii fusese atribuit constructorului roman Straco în 2015 pentru suma de 279,74 milioane de lei, fara TVA. Ordinul de începere a fost emis în mai 2016.

In martie 2021, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat a rezilierea contractul cu constructorul sectorului Chetani-Campia Turzii, de pe Autostrada A3, deoarece, în ultimele cinci luni progresul fusese de un punct procentual. Reprezentantii CNAIR precizau ca dupa deschiderea traficului rutier pe Nodul Rutier Chetani, în data de 18 septembrie 2020, „antreprenorul a redus considerabil ritmul de executie a lucrarilor”. Astfel, la data deschiderii traficului, progresul fizic era de 36,81%, iar în momentul rezilierii progresul fizic înregistrat era de 37,86%.

CNAIR a lansat pe 20 iulie 2021 licitatia pentru proiectarea si executia lotului Chetani – Campia Turzii, dupa rezilierea contractului cu Straco.

Pana la termenul limita depusesera oferte urmatorii agenti economici:

  1. Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL – ALPENSIDE SRL – EXPLAN SRL
  2. Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA
  3. Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA  SRL
Articolul precedentCANDIDATURILE PENTRU M6 – Doar trei companii s-au inscris pentru constructia Magistralei M6 Tokyo-Aeroport Henri Coanda. Tote sunt companii turcesti
Articolul următorA7 INTRA IN LICITATIE – CNAIR cauta constructor pentru A7 Buzau-Focsani. Autostrada Moldovei este cel mai mare proiect de infrastructura finantat prin PNRR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.