REPORNESC LUCRARILE LA PASAJELE CAPITALEI – A fost reluata activitatea pe santierele de la Domnesti si Oltenitei – Popesti Leordeni

Dupa pauza de la finalul anului, cu ocazia sarbatorilor, lucrarile la pasajele Domnesti si Oltenitei – Popesti Leordeni s-au reluat.

Pe santierul de la Oltenitei – Popesti Leordeni, au fost aduse primele 400 de tone de tablier metalic si a început asamblarea acestuia la sol. A început totodata tensionarea antretoazelor la rampa de urcare dinspre Berceni.

Pana acum, au fost montate grinzile de beton pe 11 deschideri, aferente rampelor de urcare dinspre Berceni, coborare si urcare spre/dinspre Glina. Continua cofrarea, armarea si turnarea radierelor si elevatiilor pilelor rampei de urcare-coborare spre/dinspre Bucuresti, precum si ale rampei de urcare-coborare spre/dinspre Oltenitei”, a anuntat secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu.

Continua totodata devierea utilitatilor si realizarea canalizarii pluviale aferente pasajului.

De asemenea, din aceasta saptamana s-a reluat si activitatea pe santierul pasajului de la Domnesti.

Inceput bun al lucrarilor, in anul in care va fi dat in trafic si acest pasaj”, spune secretarul de stat.

S-a finalizat armarea, iar astazi se toarna placa de suprabetonare a rampei de urcare dinspre Bucuresti.

Continua realizarea grinzii de parapet de-a lungul rampei de urcare dinspre Chiajna. A început montarea predalelor la rampa de urcare/coborare dinspre Domnesti. Continua realizarea suprastructurii la rampa de coborare spre Bragadiru”, spune Scriosteanu.

Continua montarea elementelor prefabricate la zidurile de sprijin la rampa de urcare dinspre Bragadiru si la rampa de urcare dinspre Chiajna.

Continua relocarea retelelor de utilitati, precum si realizarea retelei de canalizare pluviala si a retelei de iluminat public.

Pasajul Domnesti – giratoriu suspendat are o lungime de 536 metri si costa 91,5 milioane lei.

Constructor este Straco Grup – Comnord SRL – Specialist Consulting SRL, lucrare preluata de subcontractorul Tracon.

Primele lucrari la pasajul de la Domnesti au inceput in 2018. Lucrarile la pasajul Domnesti au fost reluate in vara lui 2020, dupa aproape doi ani de blocaje. Odata cu intrarea in insolventa a constructorului principal Straco, lucrarile au fost preluate de subcontractorul Tracon.

Contractul a fost semnat in 2017, iar termenul de finalizare este de 24 de luni (proiectare si executie).

Lucrarile la pasajul Oltenitei au inceput in august 2020. Pasajul de la intersectia cu DN 4 Bucuresti – Oltenita va fi realizat sub forma unui sens giratoriu suspendat, la fel si pasajele de la Domnesti, Berceni si Cernica.

Contractul a fost castigat de firma Itinera SPA si presupune realizarea unui nod rutier, inclusiv constructia unui sens giratoriu suspendat. Nodul rutier va avea o lungime de aproximativ 800 de metri care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Bucuresti) si aproximativ 650 de metri care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Oltenita). Pe langa pasaj, constructorul italian va largi centura la patru benzi pe o lungime de 4 kilometri.

Contractul castigat de Itinera are o valoare de 169,5 milioane de lei, fara TVA, ceea ce face ca proiectul sa fie cel mai scump pasaj care se ridica pe centura.

Potrivit contractului, durata de realizare a acestui proiect este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare si 24 luni pentru executia lucrarilor. Garantia pentru executia lucrarilor ofertata de Itinera SPA este de 10 ani.

Cinci pasaje sunt in lucru pe Centura Capitalei: Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti-Leordeni (Oltenitei). Toate ar trebui finalizate pana la finalul lui 2022.

Articolul precedentNORVEGIA ISI CUMPARA TRENURI DE 1,8 MILIARDE EURO – Trenurile Alstom ating o viteza maxima de 160 km/h
Articolul următorAUTOSTRADA BUZAU-FOCSANI MAI FACE UN PAS IMPORTANT- Proiectul de peste 6 miliarde de lei primeste acordul de mediu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.