REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI CONSTANTA IESE DIN INSOLVENTA – Reorganizarea a durat patru ani, acesta fiind unul dintre putinele cazuri fericite

Regia Autonoma Judeteana de Drumuri si Poduri Constanta, una dintre principalele entitati juridice aflate in subordinea Consiliului Judetean Constanta, reuseste sa iasa din insolventa si se reintegreaza mai echilibrat in circuitul economic, dupa o reorganizare care a durat patru ani.

De la intrarea in procedura, compania a asfaltat peste 500 de km de drumuri in judetul Constanta, continuandu-si activitatea.

In urma reorganizarii, datoriile catre creditorii companiei au fost platite integral, anunta CITR, administratorul judiciar al Regiei Autonome Judetene de Drumuri si Poduri Constanta si totodataliderul pietei de insolventa si restructurare din Romania. CITR face parte din Impetum Group.

Rolul nostru de administrator judiciar a fost sa ne asiguram ca prin reorganizare RAJDPP isi va continua activitatea si va ramane in circuitul economic. In plus, Regia este si un important agent economic ce asigura peste 300 de locuri de munca, creeaza valoare adaugata si contribuie cu venituri considerabile la bugetul de stat, astfel ca salvarea acesteia era foarte importanta pentru comunitatea locala”, spune Paul-Dieter Cirlanaru, senior partner CITR.

Iesirea din insolventa a acestei companii de stat este foarte importanta pentru judetul Constanta, fiind o companie strategica, care are rolul de a moderniza si asfalta drumurile din judet si care are capacitatea de a le gestiona fara contracte cu terti, arata administratorul judiciar.

In cei peste 40 de ani de existenta, in cadrul RAJDPP s-au format specialisti in lucrari de drumuri de mare anvergura si care sunt familiari cu structura drumurilor din judetul Constanta, experienta extrem de valoroasa.

Putem spune cu mandrie ca acest proiect a fost o reorganizare ca la carte: in primul rand, datoriile catre creditorii companiei au fost platite integral, reusind sa identificam surse suplimentare de venit. Eforturile vizibile si disciplina reprezentantilor companiei in ceea ce priveste cheltuielile si achizitiile au dus la reinnoirea parcului cu echipamente din resurse proprii, un lucru care se intampla rar in cadrul unei proceduri de insolventa. In al doilea rand, proiectul este un exemplu de buna practica in ceea ce priveste excelenta colaborare cu autoritatile judetene si locale, fiind un factor definitoriu in succesul reorganizarii”, a spus Oana Munteanu, partner CITR si manager de proiect RAJDPP.

Conform indicatorilor Bancii Mondiale, ratele de recuperare a creantelor din UE sunt cuprinse intre 30%, in Croatia si Romania, si 90%, in Belgia si Finlanda. Ratele de recuperare sunt mai mari in economiile in care restructurarea este procedura de insolventa cel mai des intalnita. In aceste economii, creditorii se pot astepta, in medie, la recuperarea a 83% din creantele lor, fata de o medie de 57% in procedura de lichidare.

CITR este liderul pietei de insolventa din Romania inca din 2008. Cu o experienta de peste 20 de ani pe piata insolventei si peste 1.000 de proiecte gestionate de-a lungul timpului, CITR administreaza anual un patrimoniu aproximativ 1 miliard de euro si distribuie anual peste 100 de milioane de euro creditorilor, in misiunea sa de a salva valoarea din companiile romanesti de impact.

CITR este o companie Impetum Group, primul grup romanesc dedicat misiunii de a maximiza valoarea de business din oricare etapa din viata unei companii, cu scopul de a crea un impact pozitiv in economie.

Articolul precedentCNAIR A STABILIT COSTURILE AUTOSTRAZII BUZAU-FOCSANI LA 6,11 MILIARDE LEI FARA TVA – Un kilometru din autostrada costa 15 milioane de euro
Articolul următorLOTUL TARGU-MURES-UNGHENI DIN A3, DAT IN TRAFIC – S-a deschis circulatia pe un nou segment din Autostrada Transilvania. Romania are 947,6 km de autostrada

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.