CNAIR PRELUNGESTE TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR PENTRU SECTIUNEA DE AUTOSTRADA BOITA-CORNETU – Este unul dintre cele mai grele sectoare montane de pe autostrada A1 Sibiu – Pitesti

Compania Nationala de Administrare a infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat, luni, ca prelungeste termenul de depunere a ofertelor pentru procedura de achizitie publica Proiectare si Executie „Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2: Boita – Cornetu”, pana la 30 septembrie 2021.

CNAIR SA a prelungit termenul de depunere a ofertelor pentru procedura de achizitie publica Proiectare si Executie“Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2: Boita – Cornetu”, pana la data de 30.09.2021. Mentionam ca aceasta prelungire s-a acordat ca urmare a solicitarilor primite cu privire la decalarea termenului pentru depunerea ofertelor, astfel incat aceasta sa fie proportionala cu volumul de informatii suplimentare aduse deja la cunostinta operatorilor economici prin clarificarile publicate„, a informat CNAIR.

De asemenea, prin aceasta prelungire, CNAIR are in vedere asigurarea unei competitivitati si a unei maturitati a ofertelor ce vor fi depuse raportat la complexitatea obiectivului de investitie.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 30.09.2021, ora 15:00.

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat pe 8 decembrie 2020 licitatia pentru proiectarea si executia sectiunii 2 Boita – Cornetu din Autostrada Sibiu – Pitesti. Pana la termenul limita din 16 februarie 2021, au fost depuse 11 candidaturi pentru tronsonul de peste 31 de kilometri cuprins intre Boita si Cornetu, ultimul din cele cinci din Autostrada Sibiu – Pitesti care a fost scos la licitatie.

Avand in vedere faptul ca traseele sectiunii 1 si sectiunii 2 au fost realizate in ani diferiti, de proiectanti diferiti, a fost necesara o zona pe care se se faca legatura intre aceste 2 trasee. Aceasta este zona de la km 14+150 pana la km 17+670. Stabilirea amplasamentului autostrazii pe acest sector ridica probleme complexe atat de ordin tehnico-economic, cat mai ales privind impactul asupra mediului.


Alegerea unui traseu in aceasta zona a fost conditionata de mai multi factori, precum: configuratia terenului, structura geologica, reteaua hidrografica, amenajarile hidroenergetice existente sau in curs de realizare, localitati, cai de comunicatii (in special DN 7 si CF 201 Ramnicu Valcea – Sibiu).

Sectorul Boita – Racovita (Cornetu) se finalizeaza inaintea nodului rutier propus pentru a face legatura cu DN 7 prin DJ 703M (Curtea de Arges – Cornetu).

Din punct de vedere al amplasarii, sectorul Boita – Cornetu se afla pana la km 25+222 (20+300) pe teritoriul administrativ al judetului Sibiu si sectiunea km 25+222 (20+300) – km.40+200/44+500 (39+578.31) pe teritoriul administrativ al judetului Valcea.

In luna iulie a acestui an, CNAIR anunta ca sase asocieri de companii au ramas in cursa pentru construirea lotului 2 Boita – Cornetu de pe Autostrada Sibiu – Pitesti:

1. Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S.

2. Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. – Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S. – Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi A.S. – Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi A.S.

3. Asocierea Aktor S.A. – Rizzani De Eccher S.P.A.

4. Asocierea Strabag Srl – Acciona Construccion Sa

5. Impresa Pizzarotti & C S.P.A. 6. Astaldi Spa

Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii „Proiectare si Executie Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2: Boita – Cornetu”, in lungime de 31,33 km.

Valoarea estimata a contractului este cuprinsa intre 4,63 miliarde de lei si 5,27 miliarde de lei, fara TVA.

Durata contractului este de 148 luni si cuprinde: 24 luni perioada de proiectare, 64 luni perioada de executie si 60 luni perioada de garantie a lucrarilor.

Tronsonul presupune constructia a sapte tuneluri cu o lungime totala de peste 4,9 km, 27 viaducte, 22 poduri, un ecoduct de circa 210 metri lungime in zona Lazaret si alte cateva sute de lucrari de consolidare, sustinere si structuri de stabilizare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.