CNAIR A DESEMNAT CASTIGATORUL PE VARIANTA DE OCOLIRE A ORASULUI SFANTU GHEORGHE – ASOCIEREA GOTT STRASSE SRL & SC EUROSTRADA SRL & SC PERFECT CONSULT EUROPE SRL & HYDROSTROY AD a obtinut proiectul estimat la 292,3 milioane de lei, fara TVA

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere(CNAIR) a desemnat castigatorul pentru proiectarea si executia Variantei de Ocolire a municipiului Sfantu Gheorghe. Castigatorul proiectului este asocierea formata din SC GOTT STRASSE SRL & SC EUROSTRADA SRL & SC PERFECT CONSULT EUROPE SRL & HYDROSTROY AD.

In cadrul procedurii de achizitie, inceputa in luna martie a acestui an, au fost depuse in total 10 oferte. In urmatoarele 11 zile se mai pot depune contestatii la rezultatul procedurii.

Varianta de Ocolire a municipiului Sfantu Gheorghe (VOSFG) are o lungime de 11,56 km. Prin studiul de fezabilitate, proiectul a fost estimat la 292,3 milioane de lei fara TVA.

Traseul variantei se desprinde din DN12 km 2+830, inainte de localitatea Coseni, se desfasoara pe partea dreapta fata de drumul national si se finalizeaza la intersectia cu DN12 km 13+345, dupa localitatea Sfantu Gheorghe.

Centura ocolitoare a Municipiului Sfantu Gheorghe este esentiala pentru scoaterea traficului greu din oras. Sfantu Gheorghe se afla intr-o zona a tarii prin care trece tot traficul dinspre Bucuresti catre partea de est a Ardealului. Mai mult, odata cu constructia aeroportului de la Ghimbav, traficul auto va creste si mai mult.

Soseaua ocolitoare este necesara pentru a devia in special traficul de marfa in afara orasului.

Partea carosabila va avea cate o banda pe sens, fiecare cu o latime 3.50 m.

Scopul investitiei este de a degreva de trafic intravilanul localitatii Sf. Gheorghe. Aceasta degrevare de trafic va conduce inclusiv la reducerea numarului de accidente prin preluarea unei parti semnificative din traficul de tranzit dar si la scaderea emisiilor poluante din localitate si imbunatatirea conditiilor de viata, imbunatatirea confortului participantilor la trafic, precum si la imbunatatirea legaturilor intre diferite localitati din zona prin reducerea timpului de calatorie ca urmare a cresterii vitezei de deplasare„, informeaza CNAIR. 

Implementarea acestui proiect presupune realizarea a 4 intersectii giratorii, astfel:

 – Intersectie giratorie cu Drumul national DN12, km 0+000;

– Intersectie giratorie cu Drumul judetean DJ103B la km 3+268;

– intersectie giratorie cu Drumul national DN13E la km 8+032;

– intersectie giratorie cu Drumul national DN12, km 11+556.

De asemenea, vor fi realizate 3 pasaje, dupa cum urmeaza:

– Pasajul peste Calea Ferata 316 (Brasov – Ciceu – Deda – Razboieni) va avea lungimea totala de 355m;

– Pasajul peste Calea Ferata 318 (Sfantu Gheorghe – Bretcu) va avea lungimea totala de 355m;

– Pasajul peste Calea Ferata 316 (Brasov – Ciceu – Deda – Razboieni) si peste Raul Olt va avea lungimea totala de 526m.

In lungul traseului propus vor fi amplasate 2 spatii de servicii tip S1 (in fiecare dintre ele vor fi amenajate 25 locuri de parcare pentru autoturisme, 16 locuri de parcare pentru TIR si un corp cu toalete publice) precum si un centru de intretinere (la intersectia dintre DN13E si VOSFG) la km 7+950.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.