Demers laudabil al Grupului Grampet in Anul Feroviar European. Demers care insa poate fi sortit esecului din cauza refuzului autoritatilor de a da curs unor solicitari firesti si de apreciat.
Concret, Grupul Grampet a solicitat CFR SA sa exprime un Acord de Principiu care sa permita echipei de arhitecti si proiectanti ai Grampet sa propuna cateva variante pentru finantarea unui proiect de iluminat a Podului Anghel Saligny. Cererea a fost facuta de mai bine de 6 luni, insa astfel cum dezvaluie Grupul Grampet, CFR SA a intarziat raspunsul cu privire la fezabilitatea acestei initiative.
Data fiind aceasta situatie, Grupul Grampet a solicitat public ministrului Transporturilor si Infrastructurii Catalin Drula sa sustina acest demers si sa depuna diligentele pentru realizarea acestuia, cu atat mai mult cu cat, puncteaza Grampet, „efortul logistic si financiar va fi acoperit integral de Grupul GRAMPET”.
Redam in continuare solicitarea Grupului Grampet:
„Domnule Ministru Catalin Drula,
Avand in vedere ca Uniunea Europeana celebreaza in 2021 „Anul Feroviar European”, Grupul GRAMPET isi doreste sa finanteze un proiect de iluminat care sa puna in valoare Podul Anghel Saligny, aceasta capodopera si emblema de inginerie si infrastructura romaneasca.
In acest sens, ne-am adresat companiei CFR SA pentru a obtine un Acord de Principiu care sa permita echipei noastre de arhitecti si proiectanti sa propuna cateva variante.
De mai bine de 6 luni nu reusim sa avem o comunicare reala cu CFR SA, care sa ajute acest proiect sa avanseze pana la stadiul in care sa intelegem daca este sau nu fezabil. Chiar si cea mai simpla intrebare primeste foarte greu raspuns din partea reprezentantilor CFR SA.
Avand convingerea ca dumneavoastra intelegeti valoarea unei astfel de initiative, va adresam rugamintea de a ne sustine in acest demers, in conditiile in care efortul logistic si financiar va fi acoperit integral de Grupul GRAMPET.
Echipa Grampet”.