AEROPORTUL HEATHROW A IMPLINIT 75 DE ANI SI FACE PARTENERIAT CU BLUE AIR – 2,5 miliarde de pasageri au calatorit pe cel mai mare aeroport din Marea Britanie

Aeroportul Heathrow, cel mai mare din Marea Britanie, a implinit 75 de ani, timp in care a „bifat” peste 2,5 miliarde de pasageri. Cu aceasta ocazie, aeroportul a „facut echipa” cu peste zece companii din industrie.

Transportatorul aerian roman Blue Air a anuntat ca estepartener al campaniei „Come Fly Again”, prin care aeroportul vrea sa punala dispozitia pasagerilor care calatoresc de pe Heathrow zboruri si experiente gratuite in valoare de mii de lire sterline.

Blue Air desfasoara astazi promotia “Cumperi un bilet, primesti unul gratuit” pentru a ii ajuta pe pasageri sa rezerve cu mai multa incredere pe masura ce cererea revine.

Blue Air este singura companie aeriana ultra-low-cost care opereaza zboruri intre Londra Heathrow si Romania, conectand Heathrow cu Bucuresti, Cluj, Iasi si Suceava (via OTP) prin peste 40 de zboruri pe saptamana.

Redam mai jos integral comunicatul Blue Air:

Heathrow sarbatoreste redeschiderea in siguranta a calatoriilor internationale si cea de-a 75-a aniversare facând echipa cu peste zece parteneri din industrie, inclusiv British Airways, Virgin Atlantic si Gordon Ramsay Plane Food, pentru a pune la dispozitia pasagerilor care calatoresc de pe Heathrow zboruri si experiente gratuite in valoare de mii de lire sterline.

Dupa 75 de ani si peste 2,5 miliarde de pasageri, cel mai mare aeroport din Marea Britanie a lansat initiativa de a ii ajuta pe rezidentii britanici sa isi revada familia si prietenii din intreaga lume si de a ajuta oamenii sa redescopere bucuria calatoriilor. Pentru a oferi mai multa flexibilitate, câstigatorii zborurilor si experientelor „Come Fly Again” vor avea pâna la sase luni pentru a-si revendica pachetele.

Alti parteneri ai campaniei includ: Blue Air, Fortnum & Mason, Leon, WH Smith, Whisky Macallan si Cignpost Diagnostics. Toti rezidentii britanici care doresc sa isi revada familia si prietenii se pot inscrie in competitie pentru sansa de a câstiga o experienta de calatorie gratuita pe Heathrow.com/comeflyagain sau prin ComeFlyAgain@heathrow.com.

Ross Baker, Chief Operating Officer at Heathrow

Acum, la sarbatorirea a 75 de ani in care am conectat publicul cu lumea calatoriilor, suntem incântati sa intampinam din ce in ce mai multi pasageri inapoi pe Heathrow. Acum, mai mult ca oricând, este important sa ajutam la reconectarea prietenilor, familiei si celor dragi de prin toate colturile lumii, astfel ca suntem incantati sa putem lucra cu incredibilii nostri parteneri pentru a face experienta reintoarcerii la zbor cat mai speciala dupa un an atat de dificil.”

Krassimir Tanev, Chief Commercial Officer, Blue Air

Intrucât zborul a devenit o experienta chiar mai valoroasa acum decât in perioada anterioara pandemiei, Blue Air este incântata sa sarbatoreasca astazi impreuna cu aeroportul Heathrow cei 75 de ani in care a conectat lumea calatoriilor si suntem bucurosi sa contribuim la reconectarea prietenilor, familiilor si tuturor celor dragi. Cu acesta ocazie, Blue Air desfasoara astazi promotia “Cumperi un bilet, primesti unul gratuit” pentru a ii ajuta pe clientii nostri sa rezerve cu mai multa incredere pe masura ce cererea revine.”

Blue Air este singura companie aeriana ultra-low-cost care opereaza zboruri intre Londra Heathrow si Romania, conectand Heathrow cu Bucuresti, Cluj, Iasi si Suceava (via OTP) prin peste 40 de zboruri pe saptamana.

Conform unui sondaj efectuat de Fly Research in iulie 2021 asupra unui esantion de 1000 adulti din Marea Britanie:

  • Doi din trei britanici (62%) nu si-au vizitat apropiatii de mai bine de un an
  • Unul din trei (33%) au spus ca vor sa calatoreasca pentru reuniunile de familie
  • Doua din cinci persoane (38%) isi doresc sa calatoreasca in afara granitelor tarii
  • Peste o tremie dintre britanici (37%) considera calatoriile sigure acum datorita vaccinului impotriva Covid-19.
  • Cele ma populare tipuri de vacante sunt: vacante la mare (40%), calatorii in natura (36%), adventure trips (22%).
  • 40% dintre respondenti au declarant ca acum calatoriile sunt mai importante pentru ei decat inainte de pandemie
  • 63% au resimtit anul trecut un impact negativ asupra echilibrului emotional cauzat de necesitatea de a sta in casa.
  • 75% declara ca vacanta ii ajuta sa se elibereze de stres

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.