TRANSALPINA SI TRANSFAGARASAN N-AU AVUT LOC IN PNRR. OLTENIA RAMANE IN URMA – Ministrul Catalin Drula este criticat pentru ca nu finalizeaza cele mai spectaculoase drumuri din tara noastra si nu urmareste dezvoltarea unitara a tuturor regiunilor din Romania

Vicepresedintele Comisiei de Transporturi si Infrastructura din Camera Deputatilor, Marian Mina, il acuza pe ministrul Transporturilor Catalin Drula ca pune in pericol sansa de dezvoltare a regiunii Oltenia, lasand nefinalizate doua drumuri unice din Romania. Este vorba despre DN 67 C, faimoasa Transalpina si Transfagarasan, DN 67 B, de la Scoarta la Pitesti. Aceste doua drumuri, desi reprezinta obiective stratehice in turismul national sunt pastrate la stadiul de gropi si peticeli, nefiind reparate de circa 30 de ani.

Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, parte din serialul „Ofticile unei guvernari Drule”, deputatul Marian Mina semnaleaza faptul ca desi ar fi avut ocazia sa includa in PNRR reconditionarea acestor sosele, ministrul Catalin Drula nu a facut acest lucru, lansand nefinalizate cele doua drumuri.

Redam postarea lui Marian Mina:

“OFTICILE” unei guvernari “DRULE” si in politica din transporturi. Episodul III. #OLTENIA, a doua cea mai saraca zona a Romaniei, si Capitala Olteniei, Craiova, sunt vaduvite de investitii. Si asta, prin ignoranta infatuata a aceleiasi “drule” care nu observa lucruri elementare, legate de lipsa unei minime modernizari pe DN65, unde s-ar fi putut creste considerabil viteza de deplasare si siguranta drumului prin cateva pasaje la Saru, Jitaru, Optasi, Lunca Corbului sau de necesitatea modernizarii URGENTE la nivel de autostrada a drumului Craiova – Calafat, ca traficul de marfa sa nu te ocoleasca prin Bulgaria si Serbia.

In loc sa te bati cu caramida in piept ca reformezi NIMICUL, mai bine ai vedea ca DN 67 C, faimoasa TRANSALPINA, unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din Europa, este o investitie NEFINALIZATA, desi poate fi continuata, fiind utila turismului. La fel, Transfagarasanul… Despre DN 67 B, de la Scoarta la Pitesti, ce sa mai vorbim, ca e rupt in doua si nereparat de 35 de ani…

Mai rau este ca nici macar in #PNRR nu exista vreun proiect de infrastructura pentru aceasta regiune! Daca mintea ta de “drula” te opreste sa gandesti strategic, investeste macar in ceea ce, cu greu, cu truda si cu sacrificii, ti-au lasat inaintasii. Deci, FII DESTEPT, NU FI PROST! Insa, la cum a gestionat lucrurile, pana in prezent, sunt sigur ca, in aroganta lui sora cu prostia, ministrul Drula nu va face altceva decat sa puna in pericol orice sansa de dezvoltare a tuturor regiunilor Romaniei”.

Articolul precedentA7 INTRA IN LICITATIE – CNAIR pregateste inceperea lucrarilor pentru primul tronson din A7, Ploiesti-Buzau. Legatura se va face prin A3, la nodul Dumbrava
Articolul următorSALONUL AUTO BUCURESTI& ACCESORII SE REIA IN OCTOMBRIE – Vor fi expuse noile modele auto, tehnologii si produse din domeniul auto

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.