CNAIR MERGE MAI DEPARTE CU SECTORUL DE AUTOSTRADA BRASOV-FAGARAS – Proiectul a fost tinut la sertar ani de zile

Patru oferte au fost depuse pentru actualizarea documentatiilor tehnice necesare constructiei sectorului de autostrada Brasov – Fagaras, de 48 km, anunta CNAIR.

Compania completeaza astfeldocumentatia aferenta studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic pentru Autostrada Brasov (Cristian) – Fagaras, precum si elaborarea proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire, potrivit reglementarilor tehnice si legislatiei.

Valoarea estimata a contractului este intre 21,38 milioane lei si 25,27 milioane lei fara TVA.

Ministrul Transporturilor, Catalin Drula, afirma ca acest proiect a fost tinut la sertar ani de zile, iar licitatia este „pe model nou„. La momentul la care va fi organizata licitatia pentru construire, lucrarile vor putea incepe imediat, fara blocaje, cu toate exproprierile facute si fara surprize in teren, promite oficialul.

Inca un pas pentru a circula civilizat intre Brasov si Fagaras: astazi au fost depuse 4 oferte pentru documentatia tehnica a viitoarei autostrazi. Cu o lungime de 48 de kilometri, sectorul – parte din Autostrada Transilvania – a fost scos la licitatie pentru completarea studiului de fezabilitate SI pentru elaborarea proiectului tehnic. Ani de zile a fost tinut la sertar acest proiect, iar momentul de azi marcheaza un progres important.

Licitatia este una „pe model nou”, in care CNAIR primeste la final intreaga documentatie tehnica, iar la momentul la care va fi organizata licitatia pentru construire, lucrarile vor putea incepe imediat, fara blocaje, cu toate exproprierile facute si fara surprize in teren.

Mai mult, autostrada Fagaras – Brasov este prima care beneficiaza de reforma caietului de sarcini pentru licitatie.

Printre avantaje se numara:

termene realiste pentru realizarea activitatilor;

corelarea obiectivelor naționale si europene cu cele locale prin implicarea autoritatilor locale ca stakeholderi in proiect;

uniformizarea documentatiei tehnice, dar si a celei contractuale;

plati intermediare definite corect si corelate cu graficul de realizare a proiectului.

Nu voi obosi sa spun: pregatirea temeinica a unui proiect este singura cale de a ne asigura cafacem autostrazi in cel mai scurt timp posibil. Avem nevoie de infrastructura, dar nu ne permitem sa o facem de mantuiala„, a scris Drula pe Facebook.

Redam integral comunicatul CNAIR:

Joi, 20 mai 2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului “Completare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Autostrada Brasov – Fagaras”.

Pana la termenul limita de depunere au depus oferte urmatorii agenti economici:

1. EGIS INTERNATIONAL S.A.S (Lider de Asociere) – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL (Ofertant Asociat 1);

2. EXPLAN S.R.L (Lider de Asociere) – MEINHARDT INFRASTRUCTURE AND ENVIRONMENT LIMITED (Ofertant Asociat 1);

3. SEARCH CORPORATION S.R.L (Lider de Asociere) –  PROTELCO SA (Ofertant Asociat 1) – LIKE CONSULTING S.R.L. (Ofertant Asociat 2) – MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S (MEGA ENGINEERING CONSULTING INC) (Ofertant Asociat 3);

4. VIAPONTE ROM S.R.L (Lider de Asociere) – METROUL S.A (Ofertant Asociat 1) – CAPITAL VISION S.R.L (Ofertant Asociat 2).

Valoarea estimata a contractului este între 21.387.313,82 si 25.273.189,06 lei fara TVA.

Obiectul contractuluiil reprezinta completarea documentatiei aferente Studiului de Fezabilitate si a Proiectului tehnic pentru Autostrada Brasov (Cristian) – Fagaras, precum si elaborarea Proiectului pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire, in conformitate cu reglementarile tehnice, legislatia in vigoare si cu cerintele din caietul de sarcini. Totodata, prin completarea documentatiei se intelege inclusiv realizarea conectarii cu sectorul de autostrada Sibiu – Fagaras, impreuna cu care formeaza Autostrada Sibiu – Brasov.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.