KLM MODIFICA INTERIORUL AVIOANELOR – Compania va face economie de combustibil

Compania aeriana KLM a anuntat ca isi schimba interiorul cabinelor pentru un numar de 14 aeronave Boeing 737-800 folosite in special pentru zborurile europene. Intai de toate, se schimba scaunelecu unele cu 20% mai usoare, ceea ce va duce la scaderea greutatii totale a avionului cu 700 de kilograme, iar aeronava va consuma mai putin combustibil. Vor fi economisite 58 de tone de combustibil si vor fi reduse 184 de tone de emisii de CO2 per aeronava pe an. Avioanele reconditionate vor fi dotate cu Wi-Fi, fiecare scaun va avea propriul port USB pentru incarcarea dispozitivelor in timpul zborului, iar spatiile de depozitare mai mari vor oferi mai mult loc pentru bagaje la bord.

In martie 2022, va fi terminat si ultimul interior din seria celor 14 modele Boeing 737-800 ce urmeaza a fi modernizate.

Redam integral comunicatul de presa al KLM:

KLM Royal Dutch Airlines, cea mai veche companie aeriana din lume, a inceput procesul de modernizare a interiorului cabinelor pentru 14 aeronave Boeing 737-800, atat la Business Class, cat si la Economy Class. Avioanele reconditionate, folosite in special pentru zborurile europene, le vor oferi pasagerilor mai mult confort si stil, consumand, in acelasi timp, mai putin combustibil, deoarece cabinele modernizate vor fi cu 700 de kilograme mai usoare. In plus, KLM a anuntat faptul ca primul avion a intrat deja in lucru si ca, in martie 2022, va fi terminat si ultimul interior din seria celor 14 modele Boeing 737-800 ce urmeaza a fi modernizate.

Mai mult confort pentru pasageri, mai multa grija pentru mediu

Noile scaune pentru Business Class si Economy Class au un design ergonomic si ofera mai mult confort, dar si mai mult spatiu pentru picioare. Tapiteria lor este facuta in principal din piele reciclata. In medie, scaunele sunt cu 20% mai usoare, ceea ce contribuie la scaderea greutatii totale a cabinei cu 700 de kilograme. Astfel, vor fi economisite 58 de tone de combustibil si vor fi reduse 184 de tone de emisii de CO2 per aeronava pe an. Pentru toate cele 14 avioane, acest lucru inseamna o economie anuala de 812 tone de combustibil si o reducere de 2.576 tone de emisii de CO2.

Dotari speciale, stil si accesibilitate

Toate avioanele Boeing 737-800 reconditionate vor fi dotate cu Wi-Fi. Pentru a folosi acest serviciu, pasagerii pot achizitiona vouchere de pe portalul KLM. De asemenea, acestia primesc intotdeauna 30 de minute de mesagerie gratuita. Fiecare scaun va avea propriul port USB pentru incarcarea dispozitivelor in timpul zborului, iar spatiile de depozitare mai mari vor oferi mai mult loc pentru bagaje la bord. Nu in ultimul rand, iluminatul cu LED va crea o atmosfera ambientala fresh sau linistitoare – in functie de momentul zilei.

KLM doreste sa le ofere pasagerilor sai si mai mult confort si stil in timpul zborurilor europene, in timp ce reduce emisiile de CO2. Acesta este motivul pentru care KLM continua sa investeasca in produsele si sustenabilitatea de la bordul aeronavelor, astfel incat sa ne ridicam la asteptarile clientilor nostri si sa iesim mai puternici din criza”, a declarat Boet Kreiken, Executive Vice President Customer Experience pentru KLM.

Despre KLM

Timp de 100 de ani, KLM a fost un pionier in industria aeriana si este cea mai veche companie aeriana care continua sa opereze sub numele sau original. KLM isi propune sa fie compania aeriana cea mai orientata catre clienti, inovatoare si eficienta din Europa, oferind servicii de incredere si produse de cea mai buna calitate.

Reteaua KLM conecteaza Tarile de Jos cu toate regiunile economice cheie ale lumii si este un motor puternic pentru economia Olandei.

KLM este, de asemenea, membru al aliantei globale SkyTeam, care are 19 companii aeriene membre.”

Articolul precedentCFR SA A ACUMULAT PIERDERI DE PESTE 300 MILIOANE LEI IN ULTIMII DOI ANI – Compania nu isi revine nici in acest an
Articolul următorBENZI UNICE PENTRU TRANSPORTUL IN COMUN – Autoritatile anunta reorganizarea transportului public in Bucuresti-Ilfov

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.