BATALIE STRANSA PE PODUL FEROVIAR DE LA BUDILA – 4 operatori economici au depus ofertele pentru reconstructie

PODUL FEROVIAR DE LA BUDILA

Batalie stransa pe podul feroviar de la Budila! Lupta se da intre patru mari operatori economici care si-au depus ofertele pentru reconstructia podului si amenajarea albiei. Licitatia a fost organizata de catre SRCF Brasov.

Vorbim despre reconstructia podului si amenajarea albiei, unde avem 17 + 318 km, linia 317 Harman – Intorsura Buzaului (pod CF din comuna Budila).

Contractul insumeaza 26.025.733,86 lei, fara TVA, iar finantarea provine de la bugetul de stat.

Cei patru operatori economici sunt:

Asocierea GDO MOV IMPEX SRL (lider de asociere) – SC AVRIL SRL – ARCADA COMPANY;

Asocierea SC ENERGO CONSTRUCTII CIVILE SI INDUSTRIALE SRL (lider de asociere) – SC ENERGOSTEEL ART SRL – SC CONSTRUCTII FEROVIARE MURES S.A.;

Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider de asociere) – VAHOSTAV–SK, a.s. – ABED NEGO COM SRL;

Asocierea SC CONFER GROUP SRL (lider de asociere) – SC CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI SRL – SC RADARIA SRL..

Se cunosc urmatoarele etape parcurse pana la mometul actual. Acestea sunt:

26.09.2019 – 29.07.2020 – derulare contract pentru elaborare expertiza tehnica, DALI si proiectare, inclusiv obtinerea tuturor documentatiilor tehnice si economice, precum si aprobarile necesare (aviz CTE SRCF Brasov, aviz CTE CNCF, Ordin Ministru al MTIC);

12.09.2020 – lansarea licitatiei pentru obiectivul: Reconstructie pod si amenajare albie km 17 + 318, linia 317 Harman – Intorsura Buzaului;

09.10.2020 – termen limita de depunere si deschiderea ofertelor.

Podul de pe linia Brasov – Intorsura Buzaului s-a prabusit dupa inundatiile din iunie 2018. Linia avea 36 km si era operata de compania privata Regio Calatori.

Podul a fost construit in urma cu 90 de ani si este localizat in apropierea celui mai lung tunel feroviar din tara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.