MINISTRUL GRINDEANU, MULTUMIT DE STADIUL LUCRARILOR LA PASAJUL DRAJNA DIN CALARASI – Constructorul roman a finalizat circa 50% din proiect in doar 7 luni

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, se declara multumit de stadiul lucrarilor la Pasajul de la Drajna, din judetul Calarasi. Investitia ar putea fi inaugurata mai devreme decat prevede contractul, iunie 2023.

Pasajul de la Drajna va traversa DN3A si linia de cale ferata Bucuresti – Constanta si face parte din viitorul Drum Expres Calarasi-Braila.

Sunt multumit de modul in care evolueaza lucrarile! Constructorul roman (Arcada, n,r.) a ajuns aproape la 50%, in conditiile in care a inceput lucrarile in luna ianuarie! Daca va mentine ritmul de lucru, sunt sanse mari ca Pasajul de la Drajna (2,74 km) sa fie deschis mai devreme decat prevede contractul (iunie 2023)”, spune Grindeanu.

Proiectarea si constructia acestui pasaj au o valoare de 98,12 milioane de lei (fara TVA) si sunt finantate prin POIM.

Pasajul de la Drajna va aduce o serie de beneficii la nivel regional si national: 1. Cresterea vitezei de tranzitare prin eliminarea timpilor pierduti acum la bariera. 2. Cresterea sigurantei rutiere prin eliminarea traversarii la nivel a caii ferate”, afirma ministrul.

Amplasamentul acestei lucrari a fost predat constructorului la data de 11 ianuarie, anul acesta. Ministerul Transporturilor a emis Autorizatia de Construire pe 14 decembrie 2021.

Noul drum intre Autostrada Soarelui si DN 21 Slobozia -Braila va avea o lungime de 2,7 kilometri din care pasajul propriu-zis are 305 metri lungime.

Este vorba despre realizarea unei supra-traversari pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va intinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodata si DN 3A Lehliu – Fetesti, drum national paralel cu CF 800.

Pasajul de la Drajna va fi parte integranta a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Braila-Slobozia-Calarasi-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul judetului Ialomita.

Valoarea investitiei este de peste 98 milioane de lei, fara TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de executie este de 1 an si jumatate.

Realizarea pasajului rutier pe DN 21 peste calea ferata va imbunatati pe viitor conditiile de circulatie.

Constructorul Arcada a realizat si viaductul liniei de tren peste DN 1 Gara de Nord-Otopeni.

Articolul precedentCFR MODERNIZEAZA SECTIUNEA TIMISOARA EST-RONAT TRIAJ – Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – Timisoara – Arad Lot 3 a fost desemnata castigatoarea contractului de 1.440.433.361 lei fara TVA.
Articolul următorAUTOSTRADA TARGU NEAMT-IASI-UNGHENI INTRA IN FAZA DE TRASEU – A fost agreata documentatia pentru prima etapa a Analizei Multicriteriale de Traseu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.