Lucrarile de la Pasajul Domnesti merg inainte, vremea fiind prielnica pentru constructii. Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu, merge constant sa verifice lucrarile de pe santier si deseori a anuntat ca este ultima toamna fara Pasajul de la Domnesti.
Au fost finalizate sudurile la tablierul metalic si a inceput montarea elementelor prefabricate la zidurile de sprijin ale rampei de urcare dinspre Bragadiru.
”S-a finalizat armarea placii de supra-betonare la rampa de urcare dinspre A1 – Chiajna si urmeaza turnarea betonului. A inceput asternerea balastului stabilizat pentru crearea a doua benzi suplimentare spre A1 – Chiajna”, spune Scriosteanu.
De asemenea, continua montarea elementelor prefabricate la zidurile de sprijin la rampa de coborare spre Bucuresti.
”S-a finalizat montarea predalelor si a inceput armarea placii de supra-betonare. Continua relocarea retelelor de utilitati, precum si realizarea retelei de canalizare pluviala si a retelei de iluminat public”, mai spune secretarul de stat.
Pasajul Domnesti – giratoriu suspendat are o lungime de 536 metri si costa 91,5 milioane lei.
Constructor este Straco Grup – Comnord SRL – Specialist Consulting SRL, lucrare preluata de subcontractorul Tracon.
Primele lucrari la pasajul de la Domnesti au inceput in 2018. Lucrarile la pasajul Domnesti au fost reluate in vara lui 2020, dupa aproape doi ani de blocaje. Odata cu intrarea in insolventa a constructorului principal Straco, lucrarile au fost preluate de subcontractorul Tracon.
Contractul a fost semnat in 2017, iar termenul de finalizare este de 24 de luni (proiectare si executie).
Cinci pasaje sunt in lucru pe Centura Capitalei: Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti-Leordeni (Oltenitei). Toate ar trebui finalizate pana la finalul lui 2022.