POD NOU DE CALE FERATA INTRE APAHIDA SI BAIA MARE – Contract de 4,2 milioane lei, fara TVA

Intre Apahida si Baia Mare vom avea un nou pod de cale ferata. Intre 22 septembrie – 21 octombrie, Sucursala Regionala CF Cluj monteaza noul pod de cale ferata, valoarea contractului fiind de 4,2 milioane lei fara TVA.

Trenurile vor putea circula cu 85 km/h, fata de 30 km/h pana acum. Stadiul executiei este de 60%, informeaza CFR Infrastructura.

Pod nou de cale ferata intre Apahida si Baia Mare. Sucursala Regionala CF Cluj are in derulare, in perioada 22 septembrie – 21 octombrie, etapa de montare a noului pod de cale ferata, situat intre Apahida si Baia Mare, la iesire din statia CF Ileanda, km 86+322, perpendicular pe Valea Raului Ileanda„, precizeaza compania.

Etapele de executie ale acestui obiectiv de investitii:

realizarea podului nou pe un amplasament alaturat podului actual

– riparea in cale pe amplasamentul definitiv

inlocuirea suprastructurii, pe amplasamentul existent, cu o suprastructura tip dala, cu grinzi metalice HEM900 inglobate in beton, cu deschiderea de 18 metri.

– rezemarea suprastructurii pe culee se realizeaza prin intermediul aparatelor de reazem din sina tip 49

– tranzitarea provizorie a apei din zona lucrarii, prin realizarea unui dig de pamant in amonte, in care vor fi incorporate 3 tuburi de beton (diametru = 2m si o lungime totala = 48m), pentru subtraversarea prin albie

– realizarea elementelor de racordare la teren

amenajarea albiei cu un pereu din beton, pe o lungime de 15 m si o saltea din anrocamente, aval si amonte de pereu, pe o lungime de 5m;

– refacerea suprastructurii de cale ferata, prin inlocuirea sinei, traverselor si a materialului marunt cu material nou de cale ferata – sina tip 60, traverse beton, tip T26, si refacerea stratului de repartiţie si a prismei caii

lucrarile de amenajare a albiei raului, prin decolmatarea, profilarea şi protecţia albiei cu pereu de beton de 15 m pe zona podului si o saltea de anrocamente de 5m, amonte si aval de pereu.

Valoarea contractului este de 4,2 milioane lei fara TVA, cu finantare de la bugetul de stat.

Termenul de finalizare a obiectivului de investitii este decembrie 2021.

Stadiul executiei: 60%. Scop: cresterea vitezei de circulatie de la 30 km/h, la 85 km/h„, precizeaza compania.

Termenul de executie pentru etapa montare pod nou este: 22 septembrie – 21 octombrie 2021.

De asemenea, se va face transbordare cu mijloace auto pe urmatoarele trasee, in perioada 22 septembrie – 21 octombrie 2021:

– intre statiile Dej Calatori – Baia Mare si retur, pentru perechea de trenuri IR 1641/1642;

– intre statiile Ileanda – Jibou, pentru trenurile Regio 4094/4002;

– intre statiile Surduc Salaj – Ileanda, pentru trenurile IR 4001/4095.

Articolul precedentMERCEDES ACCELEREAZA PROCESUL DE ELECTRIFICARE – Constructorul auto anunta ca lanseaza noi variante electrice la fiecare jumatate de an pana in 2025
Articolul următorTRENUL METROPOLITAN BUCURESTI ILFOV INTRA IN CIRCULATIE IN 2024 – Gara de Nord si Gara Obor devin polurile transportului integrat. Iata care sunt traseele trenului care leaga Capitala de localitatile limitrofe

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.