ANUNT CNAIR – Compania a depus cererea de finantare pentru reparatia podului peste canal din Calarasi

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunta, intr-un comunicat publicat marti, 30 martie, ca a depus cererea de finantare pentru proiectul „Elaborare Documentatie de avizare a lucrarilor de investitii (D.A.L.I.), Documentatie Tehnica obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C.) si Proiect Tehnic de Executie (P.T.E.) pentru obiectivul Reparatie capitala Pod pe DN3B km 0+822 peste Canal Calarasi, Judetul Calarasi”.

Valoarea totala a proiectului este de 1.285.210,08 lei si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 919.460 lei,15% contributia proprie – 162.257 lei, se anunta in comunicat.

Iata comunicatul CNAIR:

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), in calitate de Solicitant, a elaborat si depus in data de 26.03.2021 Cererea de Finantare pentru proiectul ”Elaborare Documentatie de avizare a lucrarilor de investitii (D.A.L.I.), Documentatie Tehnica obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C.) si Proiect Tehnic de Executie (P.T.E.) pentru obiectivul Reparatie capitala Pod pe DN3B km 0+822 peste Canal Calarasi, Judetul Calarasi, L = 853,78 m” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea- Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este este de a creste mobilitatea pe drumul Transregio TR1 Braila-Calarasi-Chiciu, prin asigurarea unui standard rutier adecvat, contribuind astfel la promovarea competitivitatii economice si la imbunatatirea eficientei pentru bunuri si pasageri.

Scopul general al activitatilor este de a defini, a descrie si prezenta Proiectul, de a analiza fezabilitatea si riscurile specifice ale Proiectului, de a estima costurile si beneficiile acestuia, in vederea planificarii si obtinerii finantarii necesare, respectiv a implementarii cu succes a prevederilor Proiectului, cu incadrarea in bugetul de costuri estimat si in graficul planificat de realizare.

Obiectivul specific al proiectului il reprezinta Elaborarea D.A.L.I., a Proiectului Tehnic de Executie si a Documentatiei tehnice pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C). Durata proiectului: 6 luni”.

Articolul precedentDRULA VREA SA SCOATA TAROM PE PROFIT – Ministrul Transporturilor spune ca planul de restructurare va pune pe plus compania aeriana in 2015
Articolul următorROMANIA SE ANGAJEAZA SA MODERNIZEZE SISTEMUL FEROVIAR – Drula transmite ministrilor de resort din statele UE ca investitiile sunt incluse in PNRR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.