LUCRARILE AVANSEAZA PE MAGISTRALA DE METROU M6 – Cartita “Sfanta Maria” a inceput excavatia primului tunel catre statia 1 Mai

Jurnalul de santier al lunii aprilie 2025 prezinta o luna intensa de activitate, in care s-a avansat rapid in toate sectoarele de lucru ale viitoarei Magistrale de metrou M6. Lucrarile de proiectare si executie structura de rezistenta statii, galerii si tuneluri pentru SECTIUNEA SUD, 1 Mai – Tokyo au fost marcate de ceremonia de lansare a primului Tunel Boring Machines (TBM) Sfanta Maria – devenit operational incepand cu 9 aprilie.

In cifre, potrivit unei postari a Metrorex pe Facebook, situatia pana la momentul actual se prezinta astfel:

-Pentru viitoarea statie de metrou Tokyo s-au executat 625 m grinda de ghidaj din 690 m, 101 panouri de pereti mulati din 114 si 34 de barete din 52;
-TBM-ul Sfanta Maria a inceput excavatia primului tunel catre statia de metrou 1 Mai si a efectuat 99.80 m de tunel. TBM-ul Sfanta Ana este in pregatirile de instalare in vederea excavarii celui de al doilea tunel pe aceeasi directie;
-La interstatia Tokyo – Aeroport Baneasa au fost realizati 180 de piloti, s-au excavat 880 metri cubi si s-au betonat 37 metri cubi;
-Pentru viitoarea statie Aeroport Baneasa s-au executat 370 m grinda de ghidaj si 67 de panouri de pereti mulati din 72;
-Pentru Accesul A au fost finalizati 67 de piloti, iar pentru Accesul B, 152 de piloti. Au fost realizati 691 de pereti plastici din 922, s-au excavat 26.076 metri cubi si s-au betonat 1737 metri cubi;
-La interstatia Aeroport Baneasa – Gara Baneasa au fost realizati 46 de piloti si au inceput activitatile pentru devierea retelelor de utilitati, in vederea executiei centralei de ventilatie;
-16.647 metri cubi au fost excavati la viitoarea statie de metrou Gara Baneasa si au fost betonati 2.609 metri cubi. Bilantul acestui santier insumeaza 320 m grinda de ghidaj, 54 de panouri de pereti mulati, 18 barete, 12 pereti mulati plastici, 90 de piloti plastici si 90 de piloti pentru Accesul A;
-La interstatia Gara Baneasa – Piata Montreal au fost realizati 193 de piloti, s-au excavat 1.647 metri cubi si s-au betonat 47 metri cubi;
-La viitoarea statie de metrou Piata Montreal s-au executat 365 m grinda de ghidaj, 51 de panouri de pereti mulati din 62 si 865 de piloti plastici. Pentru accesul A, au fost executati 81 de piloti din 120, iar pentru Accesul B, toti cei 54 de piloti. Au fost excavati 712 metri cubi;
-La interstatia Piata Montreal – Expozitiei au fost realizati 67 de piloti din 182;
-La viitoarea statie Expozitiei s-au executat 644 m grinda de ghidaj, 85 de panouri de pereti mulati din 102, 35 de barete din 43, 62 de piloti pentru Accesul A, 167 piloti pentru Accesul B, 118 piloti pentru Accesul C. S-au realizat 6 pereti mulati plastici si 23 de piloti plastici. Au fost excavati 8.497 metri cubi si s-au betonat 1.620 metri cubi;
La viitoarea interstatie Expozitiei – Pajura sunt realizati 194 de piloti, au fost excavati 3.565 metri cubi si au fost betonati 74 metri cubi;
-Pentru viitoarea statie de metrou Pajura s-au executat 459 m grinda de ghidaj, 49 de panouri de pereti mulati, 7 barete, 126 piloti forati pentru Accesul A si 101 piloti forati pentru Accesul C. S-au excavat 2.890 metri cubi;
-La viitoarea interstatie Pajura – 1 Mai sunt realizati 32 de piloti, au fost excavati 409 metri cubi si au fost betonati 9 metri cubi;
-La statia de metrou 1Mai (existenta) continua lucrarile de relocare a utilitatilor si s-au executat 115 m de grinda de ghidaj.

SECTIUNEA NORD, Tokyo – Aeroport Otopeni

La viitoarea statie de metrou Ion I. C. Bratianu s-au executat:
-1.260 m³ sapatura generala pana la cota planseului superior;
-2 puturi de mare adancime;
-363 m grinda de ghidaj pentru pereti mulati – corp statie;
-70 panouri de pereti mulati;
-12 barete;
-10 stalpi prefabricati din beton lansati si betonati in barete;
-2 stalpi provizorii;
-840 mp teren nivelat pentru inceperea egalizarii planseului superior;
21 m grinda de ghidaj realizata la accesul B.

Articolul precedentDATA LA CARE SE DESCHIDE CIRCULATIA PE AUTOSTRADA A0 BUCURESTI SUD – Se va putea circula pe intregul semi inel sudic, pe o distanta de 51,19 kilometri
Articolul următorSTART PE LOTUL TARGU MURES-MIERCUREA NIRAJULUI DE PE A8 – Traseul are o lungime de 24,4 km. Constructorul este mobilizat cu peste 300 de muncitori si mai mult de 180 de utilaje

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.