LOTUL 4 DIN A0 NORD, DAT IN TRAFIC PANA LA FINALUL ANULUI – Record pe cel mai mic si cel mai dificil lot din Autostrada Bucuresti Nord. Umbrarescu a forat, armat si turnat 505 din cei 537 piloti

Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL (UMB) isi da examenul competentei pe Lotul 4 Pantelimon-Glina al Autostrazii Bucuresti A0 Nord, unde executa lucrarile pentru realizarea conexiunii dintre semi-inelul nordic al A0 si A2. Este cel mai mic lot din A0, in lungime de 4,47 kilometri, dar care insa prezinta si cea mai mare dificultate, fiind vorba despre un lot executat intr-o arie protejata.

Cel mai dificil de realizat pe acest tronson este realizarea podului viaduct in lungime de 1,3 kilometri peste Lacul Cernica (arie protejata) unde informeaza secretarul de stat in Ministerul Transporturilor si Infrastructurii Irinel Scriosteanu s-au forat, armat si turnat pana in prezent 505 din cei 537 piloti.

Mobilizarea de pe santierul Lotului 4 al A0 Nord este exemplara, astfel ca apreciaza oficialul din Transporturi, exista toate sansele ca pana la finalul anului acest lot sa fie dat in trafic:

„Avand in vedere mobilizarea antreprenorului, acest lot va fi dat in trafic pana la sfarsitul acestui an, inainte de termenul contractual. De altfel, acesta face parte din pachetul de lucrari cu dare in trafic-toamna/Iarna 2025. Erau prezente pe santier 350 persoane si 150 utilaje”, precizeaza Irinel Scriosteanu.

Iata care este stadiul lucrarilor pe Lotul 4 Pantelimon-Glina al Autostrazii Bucuresti A0 Nord, potrivit concluziilor lui Irinel Scristeanu, dupa efectuarea unei vizite in teren:

-continua lucrarile la cea mai complexa si dificila de pe intregul inel A0 – podul peste lacul Cernica:

– au fost forati, armati si turnati 505 piloti din totalul de 537, lucrand concomitent cu nu mai putin de 12 Foreze. Va reamintesc ca la inceputul lunii Noiembrie au inceput lucrarile de realizare a digului pentru a se permite intrarea utilajelor de forat;

– au fost realizate 11 radiere pile din totalul de 44

– au fost finalizate elevatiile culeelor aferente acestei structuri

– elementele tablierului metalic au fost livrate in santier si va incepe asamblarea acestora la sol;

– se lucreaza la armarea, cofrarea si betonarea radierilor si elevatiilor pilelor;

– la pasajul peste CF (Bucuresti-Oltenita) de la Km 49+157 infrastructura (pile si culee) a fost finalizata 100% iar saptamana viitoare va incepe montarea grinzilor din beton;

– se lucreaza la montarea la sol a elementelor tablierului metalic aferent pasajului peste CF

– au fost finalizate lucrarile de armare, cofrare si betonare a pilotilor aferenti pasajului este DJ301 si se lucreaza la armarea, cofrarea si betonarea radierelor si elevatiilor pilelor;

– continua lucrarile de umpluturi de pamant pe amplasamentul autostrazii;

– continua lucrarile de realizare a stratului de balast;

– continua lucrarile la podetele existente pe acest santier;

Lucrarile la Podul Cernica au inceput in noiembrie 2024. Valoarea totala a Lotului 4 al A0 Nord este de 312,63 milioane lei, fara TVA, finantarea fiind prin Programul de Transport.

Termenul de finalizare este primavara anului 2026.

Articolul precedentAUTOSTRADA A1 LUGOJ-DEVA – Pe sectorul Marginea-Holdea se lucreaza la foc continuu, cu 600 de muncitori si 300 de utilaje

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.