TRAFIC RESTRICTIONAT PENTRU M6 – Metrorex ocupa doua benzi de circulatie in zona Fantana Miorita, Gara Baneasa, Soseaua Bucuresti – Ploiesti pentru executia statiei de metrou „Gara Baneasa”. Restrictiile se aplica din luna mai

Noutati de pe santierul Magistralei 6 care va asigura legatura retelei de metrou cu Aeroportul Henri Coanda – Otopeni. Metrorex informeaza ca incepand cu data de 15.05.2025 intervin modificari in desfasurarea traficului in zona Fantana Miorita, Gara Baneasa, Soseaua Bucuresti – Ploiesti. Concret, pe acest sector de drum vor fi blocatele benzile I si II de circulatie pe sensul de iesire din Bucuresti. Aceste restrictii, precizeaza Metrorex, sunt necesare pentru executarea de noi activitati de santier impuse de o noua etapa de lucrari pentru viitoarea statie de metrou „Gara Baneasa”.

Urmare acestor restrictii, traficul rutier urmeaza sa se desfasoare pe doua benzi de circulatie amenajate si semnalizate corespunzator pe fiecare sens al soselei Bucuresti – Ploiesti, in zona Fantanii Miorita. Circulatia inspre si dinspre Strada Tipografilor se va realiza pe o banda, puncteaza Metrorex.

Iata precizarile Metrorex privind evolutia proiectului Magistralei M6:

Metrorex privind restrictiile de trafic de la Fantana Miorita, Gara Baneasa, pe soseaua Bucuresti – Ploiesti

Pentru activitati de executie in cadrul contractului „Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare si executie structura de rezistenta statii, galerii si tuneluri. Lotul 1. – 1Mai-Tokyo”, METROREX anunta modificari ale restrictiilor de trafic din zona Fantana Miorita, Gara Baneasa, Soseaua Bucuresti – Ploiesti, pe aliniamentul viitoarei linii de metrou M6, Sectiunea SUD.

Conform Avizului de trafic reinnoit, in baza Planului de Trafic aprobat in cadrul lucrarilor pentru Magistrala 6 de metrou, Sectiunea SUD, pana la data de 15.05.2025 intervin modificari in desfasurarea traficului in zona mai sus mentionata, pentru activitati de santier impuse de o noua etapa de lucrari pentru viitoarea statie de metrou „Gara Baneasa”. Ca urmare, lucrarea se va executa prin ocuparea a doua benzi de circulatie pe sensul de iesire din Municipiul Bucuresti (benzile I si II).

Traficul rutier se va desfasura pe doua benzi de circulatie amenajate si semnalizate corespunzator pe fiecare sens al soselei Bucuresti – Ploiesti, in zona Fantanii Miorita.

Circulatia inspre si dinspre Strada Tipografilor se va realiza pe o banda.

Pentru asigurarea traversarii pietonale in conditii de siguranta, trecerea de pietoni existenta se va reloca de pe amplasamentul actual, la iesirea din intersectie, catre Piata Presei Libere.

Managementul de trafic pentru instituirea restrictiilor se va implementa in prezenta Brigazii Rutiere.

Data estimata pentru implementarea restrictiilor este 28.02.2025, cu mentiunea ca aceasta planificare se poate decala sine die, in situatia in care conditiile meteorologice sunt nefavorabile.

Metrorex le multumeste pentru intelegere tuturor participantilor la trafic pe ruta mai sus mentionata, precum si rezidentilor si companiilor care isi desfasoara activitatea in proximitatea zonelor de lucrari.

Magistrala 6 va asigura legatura directa de la Gara de Nord la Aeroportul International Otopeni.  Pe un traseu de 14,2 km aceasta va cuprinde 12 statii de metrou: Pajura, Expozitiei, Piata Montreal, Gara Baneasa, Aeroportul Baneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I. C. Bratianu, Aeroportul International Henri Coanda.

Proiectul „Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda – Otopeni” este unul de utilitate publica, de interes national, conform Hotararii Guvernului nr. 496/2017, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care se asigura nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea retelei de transport trans european.

Articolul precedentNOU DRUM DE LEGATURA DINTRE DN 69 TIMISOARA – ARAD SI AUTOSTRADA A1 – CNAIR a dat raportul despre stadiul lucrarilor
Articolul următorTERMENE PRELUNGITE PENTRU AUTOSTRADA UNIRII – Disfunctionalitatile SEAP au determinat CNIR sa prelungeasca termenul de depunere a ofertelor pentru proiectarea si executia lotului 2 B Grinties-Pipirig de pe sectiunea montana a Autostrazii Unirii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.