CNAIR a semnat doua contracte pentru reabilitarea Podului de la Basarabi (DN 3), care tranziteaza Dunarea si a Podului de la Poarta Alba (DN 22C) care tranziteaza Canalul Poarta Alba – Midia-Navodari, ambele in judetul Constanta.
”Continuam modernizarea infrastructurii rutiere din Dobrogea prin fonduri europene (PT)”, spune directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.
Asocierea GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. – POD-PROIECT S.R.L. are la dispozitie 15 luni (dintre care 4 luni pentru proiectare si 11 luni pentru executie) si 40,37 milioane de lei (fara TVA) pentru reabilitarea celor doua poduri.
Contractul pentru reabilitarea Podului de la Basarabi (pe DN3) are o valoare de 18,94 milioane de lei (fara TVA) iar contractul pentru reabilitarea Podului peste canalul Poarta Alba – Midia – Navodari (DN22C) are o valoare de 21,43 milioane de lei (fara TVA).
”Am putut sa semnez ambele contracte cu ofertantul desemnat castigator initial de CNAIR doar dupa ce au fost solutionate doua contestatii la CNSC si o plangere la Curtea de Apel Bucuresti”, mentioneaza Cristian Pistol.
Podul de la Basarabi (DN3), cu o lungime totala de 233,80 m (inclusiv viaductele), asigura legatura rutiera pe traseul Bucuresti – Calarasi – Constanta si a fost construit in anul 1983.
Podul de la Poarta Alba (DN22C), cu o lungime totala de 213.60 m (inclusiv viaductele), asigura legatura rutiera intre Constanta – Medgidia –Cernavoda si a fost construit in anul 1987.