IMAGINI DE PE VIITOAREA AUTOSTRADA A7 – Cum se lucreaza pe Tronsonul 3 al autostrazii Ploiesti- Buzau

 Asocierea de constructori turci Nurol – Makyol mentine ritmul de lucru bun pe tronsonul 3 Pietroasele – Buzau (14 km) al autostrazii A7 Ploiesti – Buzau. Secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanui, spune ca incep lucrarile pentru pasajul de autostrada peste DN2.

Autostrada A7 Ploiesti-Buzau, Tronsonul 3 are o lungime totala de 13,9 km, lucrarile au inceput in data de 1 martie 2024, cu termen de finalizare 20 de luni.

Acesta a postat imagini surprinse cu stadiul lucrarilor.

Inceput bun, continuare buna! Se mentine ritmul de lucru bun de catre antreprenor pe Tronsonul 3 al autostrazii A7 Ploiesti- Buzau”, spune Irinel Scriosteanu.

Pana in present au fost finalizate:

  • Drumurile tehnologice complet pe ambele parti;
  • Organizatia de santier.
  • Fundatia pentru 20 de podete dintr-un total de 51.
  • Decopertarea stratului vegetal si stabilizarea terenului de fundare integral pe intreg corpul autostrazii (14km), precum si pe toate bretele aferent nodului rutier cu DN2B, unde s-au pus in opera peste 150.000 de metri cubi de umplutura.

In prezent se lucreaza la lucrarile de descarcare arheologica si s-au finalizat 300 din cei 1.500 de metri aferente celor 4 situri arheologice. Finalizarea acestora este preconizata a fi cu 2 luni mai devreme decat termenul prevazut in estimarea initiala.

De asemenea, se lucreaza cu 3 foreze si au fost forati 130 din 830 de piloti aferenti pasajelor. Incep lucrarile la fundatia a 3 structuri dintr-un total de 5”, spune secretarul de stat.

Au inceput lucrarile la devierea Drumului National 2 (E85) in vederea devierii traficului pentru a incepe lucrarile la pasajul de autostrada peste DN2.

Sunt in curs de realizare proiectele tehnice si avizarile necesare relocarilor de utilitati (liniile electrice si conductele de gaz).

Pe acest lot, sunt prevazute urmatoarele lucrari principale:

13,9 km lungime traseu;

– doua noduri rutiere;

– opt poduri si pasaje, dintre care un pasaj de complexitate tehnica ridicata, in lungime de 1.260 metri;

o parcare (stanga/dreapta) tip S3;

un Centru de Intretinere si Coordonare;

– perdele forestiere (35.6247 ha);

– 12 spatii de incarcare a autoturismelor electrice.

 

Articolul precedentCOMPETITIE IN TRANSPORTURI – Modernizarea Drumului Strategic al Botosaniului, in competitia Regiostars a celor mai bune proiecte europene
Articolul următorPODURI REABILITATE – Podul Basarabi si Podul de la Poarta Alba, din Constanta, vor fi reabilitate cu peste 40 milioane lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.