CENTURA SANMARTIN SE DESCHIDE IN MAI – Stadiul lucrarilor la Centura Sanmartin au ajuns la 90%. Centura Sanmartin va fi deschisa circulatiei in prima parte a lunii mai

Lucrarile la drumul de legatura dintre Municipiul Oradea si Sanmartin au ajuns la un stadiu fizic de 90%. Acestea se concentreaza in zona Centurii Oradea, la pasajul subteran pentru pietoni si biciclisti si asfaltarea tronsonului afectat de lucrari.

Pasajul subteran va asigura continuitatea pistei de biciclete din Oradea, de pe langa paraul Peta, pana in Baile Felix. Circulatia auto va fi asigurata de pasajul suprateran. In 3 saptamani se vor termina lucrarile de asfaltare in zona si se va redeschide circulatia pe 2 benzi pe sens. Pana la jumatatea lunii mai centura Sanmartin va fi deschisa circulatiei”, a precizat Ilie Bolojan, presedintele Consiliului Judetean Bihor.

In perioada urmatoare, se vor asterne straturile de baza si de legatura in zona rampelor, iar in paralel, va incepe turnarea ultimului strat de asfalt (de uzura) pe intreaga lungime a traseului. Constructorii vor incepe, de asemenea, instalarea parapetelor de protectie, a sistemului de iluminat, a panourilor fonoabsorbante, a consolelor si marcajelor rutiere, precizeaza CJ Bihor.

Drumul de legatura intre Municipiul Oradea si comuna Sanmartin are o lungime de 5,75 km, la care se adauga bretele de legatura cu DN76 si localitatea Haieu, de 2,27 km.

Traseul porneste de pe strada Iancu de Hunedoara, din Oradea, si continua de-a lungul Paraului Peta, spre Baile 1 Mai. Ocoleste Baile Felix si revine in DN 76 la iesirea din statiune spre Beius, inainte de a vira spre localitatea Cordau.

Deschiderea circulatiei in luna mai va descongestiona tranzitul prin Sanmartin. Atat cei care circula pe relatia Beius – Deva, pe centura Oradea, dar si cei care locuiesc in comuna Sanmartin, vor avea de castigat: timp, circulatie mai sigura si mai putina poluare”, a adaugat presedintele Consiliului Judetean Bihor.

Constructorul este asocierea formata din CONSTRUCTII ERBASU S.A. – lider de asociere, VAHOSTAV-SK, a.s. – DRUMURI ORASENESTI S.A. – PROCONS GROUP SRL.

Valoarea totala a investitiei este de 177.238.798 lei, inclusiv TVA. Finantarea este asigurata din fonduri externe nerambursabile, alocate prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014 – 2020 si prin Programul Transport 2021 – 2027.

Proiectul se realizeaza printr-un parteneriat incheiat intre Consiliul Judetean Bihor si Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Articolul precedentAUTOSTRADA PLOIESTI–BUZAU – Ritm bun de lucru pe Lotul 2 intre Mizil si Pietroasele. Lucrarile pe cei 28 de km trebuie terminate in acest an
Articolul următorPROIECTUL CARE COSTA DE DOUA ORI MAI MULT – Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebes va costa peste 20 miliarde lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.